lichte, strakke skinnyjeans

Discussion in 'De lounge' started by tuc, Jun 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Wie kan mij helpen...waar vind ik een lichte skinny jeans die van onder niet rechtloopt maar ook iets naar binnen??

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

3. tuc

tuc Niet meer actief

Hihi die heb ik aan as we speak:D heb ook de donkere..maar van onder (dus bij de enkels) is die niet heel strak bij mij...ligt dat aan mij?
    Hij zit idd heerlijk..soepele stof.

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
  5. tuc

tuc Niet meer actief

Tnx...die zal bij de enkels ook strakker lopen dan de ltb die ik nu aan heb denk ik. Zoek hem eigenlijk alleen nog wat lichter. Maar kan dus beter op jeggings zoeken dan?

6. tuc

tuc Niet meer actief

Deze kleur dus:

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh hij zit bij mij wel strak. Maar niet strakstrak. Dan zou je inderdaad voor die van Chiggy moeten gaan.
    Die van Coolcat zitten trouwens retestrak, haha. Is wel erg mooi!

8. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Meltin pot!

9. tuc

tuc Niet meer actief

Nou retestrak hoeft dan ook weer niet...zeker niet in dat gebied haha. Maar bij de enkels wil ik hem wat strakker..dat je hem boven een paar gympen leuk kan oprollen. De broek verder zit idd goed strak.

10. tuc

tuc Niet meer actief

11. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,779
    1,131
    113
    Female
    Heb ze vanmorgen zien liggen bij de Sting! Helaas alleen nog maar kleine maatjes hier! xxs en xs enzo....

12. tuc

tuc Niet meer actief

O dan hier ook nog maar eens kijken een s lukt wel maar xxs niet hoor

13. Salsera

Salsera Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,193
    173
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb bij Vero Moda een skinny vandaan die ik wel strak genoeg vind zitten bij de enkels. Kan hem even online niet vinden, maar is er zo eentje met een rits aan de achterkant. De taille is wat hoger, geen idee of je dat prettig vindt. Ik draag hem zelf wel met iets langs erover, maar als jij maat s hebt zal dat misschien niet nodig zijn.

14. tuc

tuc Niet meer actief

Nou wel een maat s maar ook 2 kinderen haha. Dus het zit aan mn buik ook niet superstrak..een hogere taille vind ik niet erg dus;)

15. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    ONLY ultimate soft regular skinny jeans? Bestel nu bij wehkamp.nl

deze is ook mooi strak maar erg zachte/meerekbare stof, dus sluit mooi aan op de enkels en knelt niet op andere delen. Hij komt ook vrij hoog!

Er staat bij de reviews dat hij klein valt dus ik had met mijn maat 36 een M besteld en die had ik best in S gepast (maar wilde m gelijk aan en was te lui om te ruilen :p).

16. tuc

tuc Niet meer actief

Dat is idd een mooie..loopt tie nog uit met dragen?? Kan dan sowieso beter een s bestellen dus??

17. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik heb een van Mamalicious... heel precies gesproken een zwangerschapsbroek, maar ik weet nu al dat ik hem na de zwangerschap ook nog ga dragen.

Hij zit lekker laag, met een zachte band in je middel en elastiek om hem strakker dan wel wijder te maken. Hij is echt strak bij de pijpen en een beetje zalmroze, heel gewaagd voor mij :D

18. mommytobe61

May 26, 2014
    47
    0
    0
    noord-holland
    Bershka, heeft ook hele fijne broeken met strakke pijpen.

19. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    Loopt bij mij niet echt uit met dragen (ieeeetjses maar niet zoals met ander spijkerbroeken) ik zou s en xs bestellen als je s hebt en dan eentje (gratis) weer op laten halen. Ik heb zelf maat s/m (36.38) en door de recensies had ik M en L besteld maar had S kunnen hebben.

Share This Page