Mijn vriend en ik hebben afgelopen januari besloten te stoppen met de pil Mijn eerste menstruatie verliep zonder problemen. Bij mijn 2e menstruatie kreeg ik ontzettende buikkrampen op het moment dat ik ongesteld werd dit duurde ongeveer 1.5 uur. Ik lag gewoon als een hoopje ellende bij elkaar zoveel pijn had ik nog nooit gevoeld, ik moest hierbij ook heel veel overgeven. De uren hierna nog een beetje zeurende pijn in m'n buik maar dit was niets vergeleken met de eerste 1.5 uur. Ik hoopte dat dit eenmalig was, alleen gister werd ik voor de 3e keer na het stoppen van de pil weer ongesteld en precies het zelfde verhaal als de 2e keer .. Mijn vriend roept meteen ga gewoon de pil weer slikken als je zoveel pijn hebt dit wil je niet elke maand! Maar onze kinderwens is groot, ik wil het graag volhouden. Is mijn lichaam aan het ontpillen of is er iets goed mis? Hebben meer vrouwen dit mee gemaakt?
Ik moet altijd ontzettend ipv overgeven heel erg poepen alsof alles er tegelijk uit wilt en ik kan je vertellen dat voelt niet prettig! En vreselijke ongesteldheidskrampen..advil heeft speciale menstruatie pijnstillers, geschenk uit de hemel! Ik zou zeggen probeer die! Wel op tijd innemen dan(zodra je iets begint te voelen)
Ik ben ook in januari met de pil gestopt. Ik heb echter pas een menstruatie gehad, begin februari en die was heftiger dan eerder (wat pijn betreft). Nu ben ik nog niet voor de tweede keer ongesteld geweest, maar ik heb wel een aantal weken buikkrampen, wat misselijk en hoofdpijn. Echte menstruatieklachten, al menstrueer ik niet....
Heb toevallig vanmiddag aleve feminax gehaald, misschien ook maar even kijken voor die advil kan niet genoeg in huis hebben als het volgende maand misschien weer kassa is. Vandaag helemaal nergenst last van, nog wel ongesteld maar niets vreemds gewoon net als anders
oh hier ook hoor. ik moest er echt een dag voor ziek thuis blijven en na de zwangerschap ging het niet veel beter. aleve feminax doet wonderen. sterkte en een keer langs de huisarts kan misschien geen kwaad. wellicht is het endometriose..