Ongesteld? NU?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jana, Feb 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jana

Jana Actief lid

Dec 28, 2006
    347
    0
    0
    Zit ik hier net lekker op te scheppen ;) over mijn regelmatige cyclus (al jaren rond de 27 dagen), wordt ik vannacht ineens wakker met steken in mijn buik en een beetje roze afscheiding! Vanmorgen nog iets meer, maar dan helder rood.

Aan innestelingsbloed durf ik eigenlijk niet te denken, aangezien dat volgens mij te vroeg danwel te laat zou zijn (3, 4 en 10 dagen geleden geklusd, en ik vermoed mijn eisprong 3 of 4 dagen geleden).
    Het lijkt verdacht veel op het doorbreken van mijn ongi, maar nu? Op dag 16? :confused: Nu ik erbij stilsta, had ik gisteren ook de bijbehorende hoofdpijn en prikkelbaarheid. Maar ik ben ook grieperig, dus ik dacht dat dat daaraan lag.

Kan ik met mjin vele gedenk en gelees onbewust een veel te vroeg menstruatie op gang hebben gebracht... :( Daar zou ik wel enorm van balen, want ik was zo mooi regelmatig, en dan weet ik straks helemaal niet meer waar ik aan toe ben... :evil:

Even afwachten maar, of het vandaag doorzet...

2. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Meestal blijft het toch langer uit door gepieker! Tenminste, dat is mijn ervaring..

Maar ja, even afwachten of het door zet.....

Liefs, Alina

3. Jana

Jana Actief lid

Dec 28, 2006
    347
    0
    0
    Het lijkt niet door te zetten. Of nog niet...
    Ik geloofde nooit zo in die innestelingsbloedingen. Ik las ergens dat het maar weinig vookomt en als het voorkomt, dat het dan roze is ipv rood. Vorige maand had ik op dag 18 een veeg roze. Toen dacht ik: Dat zal het dan wel zijn. Maar een dag of tien later werd ik gewoon ongesteld.
    Tussentijdse bloedingen heb ik nooit. Dus raar is het wel. We zullen zien.
    ;)

4. Jana

Jana Actief lid

Dec 28, 2006
    347
    0
    0
    Nou, dat was dus niks. :( Ik ben zaterdag toch gewoon ongesteld geworden, op dag 26. Ik was toch wel een klein beetje teleurgesteld, want dat bloedverlies halverwege mijn cyclus, dat heb ik nooit eerder gehad! Ik had ook steken achter mijn schaambeen. Zou het toch een innesteling kunnen zijn geweest, die verkeerd is gegaan?
    Gelukkig heb ik in de komende ronde niet zoveel tijd om me zo druk te maken. In mijn vruchtbare week zit ik lekker met mijn liefie op een Canarisch eiland. :p Dus dan hebben we alle tijd voor elkaar.
    En in mijn 'wacht'week ga ik skiën met vriendinnen! :p Idealer kan eigenlijk niet.
    Nieuwe ronde, nieuwe kansen...

5. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Dat kan zeker. Enkele dagen geleden heb ik een topic geplaatst over zwangerschapstesten die al kunnen testen of er sprake is van een bevruchting nog vòòr de innesteling, maar dat het nadeel dus is dat er bijna 50% van de tijd sprake is van een bevruchting waarbij het gewoon wordt afgestoten omdat het niet levensvatbaar is. Als je zin hebt, moet je maar eens kijken. Het gebeurt dus veel vaker dan je denkt!

6. Jana

Jana Actief lid

Dec 28, 2006
    347
    0
    0
    Interessant Anouk! Ik had deze maand een hele discussie met mijn vriend over dat onderwerp. Hij was er namelijk van overtuigd dat er testen bestaan die al uitslag geven direct na de bevruchting. En 'hij kon het weten', hij heeft nl. al drie kids. En ik was ervan overtuigd dat je pas kunt testen op de dag dat je overtijd bent. Ik heb gezegd dat hij waarschijnlijk in de war was met ovulatietesten. Maar hij had dus toch gelijk! (maar dat ga ik hem niet vertellen, want we hadden een wedje ;) ).
    Ik denk echt dat ik een innesteling heb gehad. Ik voelde gewoon dat er iets gaande was, daarbinnen.
    Het enige voordeel van zo'n vroege test is wat mij betreft, dat je dan zeker weet dat je een eisprong hebt (gehad).

Share This Page