Tja wat is het nou eigenlijk, hoor ook wel eens dat je gewoon last kan hebben van uitstoot van je slijm ofzo ? Ik heb nu twee dagen bloedverlies, erg donker tot bruin, klinkt een beetje goor zitten wel allemaal stukken in. Vandaag is het opeens weer een stuk minder, lijkt alsof het alweer het einde is. Ben ik dan ongetsled geweest ? na al die onregelmatigheid weet ik het gewoon niet meer zeg. Ik heb ook geen buikpijn enzo, dat had ik wel onwijs toen ik aan de pil was ? Krijg ik nu een eisprong denken jullie, ik ga wel vanaf morgen proberen een maand te tempraturen. Fran
Geen idee meis! Vraag het eens aan je huisarts anders! Heb je dit nooit eerder gehad? Ben je al lang van de pil af? GRoetjes Marjo
Hoi, Op welke dag van je cycles gebeurde dit en hoe lang ben je al van de pil af ? Heb je anders wel een regelmatige cycles ? Liefs, Bibu
Los van de andere vragen: een menstruatie van twee dagen kan heel goed. Zoals jij het beschrijft, ben ik ook altijd ongesteld. Met stukjes, wel vers bloed en max. twee dagen lang. Ideaaaaaaaaaal, ook voor manlief. Dus het kan sowieso een menstruatie zijn, maar ja, of dat bij jou zo was? Geen idee, hoop dat je erachter komt.
Ik denk dat je inderdaad het beste kan gaan temperaturen om te kijken of je een eisprong hebt. Want het zou een menstruatie kunnen zijn, maar aangezien je helemaal geen krampen hebt, zou het ook alleen maar het afstoten van oud baarmoederslijmvlies kunnen zijn. Maar hoe lang was je vorige cyclus? Bij een cyclus van minder dan zo'n 40 dagen en nu dan ongesteld is de kans wel redelijk groot dat je een eisprong hebt gehad (en dat dit dus een echte menstruatie is). groetjes, Snoopy
Hoi Snoopy1979, Jij was volgens mij eerder diegene die wat over dat baarmoederslijmvlies zei. Gister had ik wel degelijk krampen gelukkig. Het is wel erg slijmerig en anders als toen ik de pil slikte. Ik had nu een cyclus van 34 dagen, en daarvoor weet ik niet of het al een echte cyclus was, begin dec had ik echt maar een paar druppels bloed, dat was dan 29 dagen. Ik denk dat mijn lichaam zich nu aan het herstellen is. Het is alleen een beetje rot eisprong berekenen, maar ben bezig met tempraturen. Thanks
Hi, Het is wel logisch denk ik dat je menstruatie nu anders is dan toen je de pil slikte, het werkt nu heel anders. Er zit nu niets anders op dan af te wachten of je cyclus nu inderdaad op gang aan het komen is. En maar regelmatig blijven klussen. Je eisprong kan je eigenlijk ook alleen maar goed berekenen als je een regelmatieg cyclus hebt, maar dat is ook nog even afwachten. groetjes, Snoopy
Hey, Ja ik ben van plan regelmatig te klussen ! hihi Ze zeggen om de dag he, misschien moeten we dat maar eens een maandje proberen. Zag gister een bevalling op tv werd zwaar emotioneel, zal dan ook nog eens door de hormonen komen. En kreeg vandaag op de post allemaal van die aanbiedingen binnen op kind, en moeder magazines, zal je net zien dat het je wel lijkt te achtervolgen ! Heb jij daar ook last van, en ja ik moet dat ook een beetje van me afgooien, maar dat is zo moeilijk ! Groetjes
He Francisca, Ja, om de dag is het beste, wij doen het ook wel eens om de 2 dagen, maar dat vind ik ook wel eens eng. Soms komt het gewoon zo uit, ik wil geen dingen gaan forceren. Tja, ik ben eigenlijk niet eens zoveel bezig met zwanger worden op zich, maar wel met baby's/kinderen. Koop regelmatig tijdschriften (of mijn vriend voor mij, lief!) en zit op een paar forums. Ik heb er over het algemeen niet zoveel moeite mee om ermee geconfronteerd te worden, omdat het misschien wel even kan duren, maar ik heb er het volste vertrouwen in dat ik ook mama word! Ik denk ook niet dat het zo erg is om er veel mee bezig te zijn, zolang je je er maar goed bij voelt en het geen obsessie wordt. Want iedereen wil natuurlijk zo snel mogelijk zwanger worden, maar je moet het ook een beetje los kunnen laten. Liefs, Snoopy
Hoi Snoopy , Ik ben benieuwd of ik dat om de dag ga volhouden denk ik het niet. Wij werken allebei wisseldiensten. En vandaag begaf mijn thermometer het batterij leeg ! Waarom denk je dan dat het bij jou nog lang gaat duren ? Ik denk wel dat het altijd komt wanneer je het niet verwacht. Ik zit nu op 1 forum, ik wil er eigenlijk niet op meer anders ben ik er helemaal zo mee bezig, ik vind het zo goed. Veel succes ermee, wat is jullie plan nu ? Gewoon proberen en afwachten ? Dat zijn wij de komende maand wel weer van plan. Greetz
He Fransisca, Tja, met wisseldiensten is om de dag waarschijnlijk wat lastiger, maar om de 2 dagen zou ook genoeg moeten zijn. Het is gewoon erg lastig als je niet weet wanneer je eisprong is. Ik zit op ook op 2 andere forums, maar daar schrijf ik ook al een hele tijd met een paar meiden, dus die laat ik niet zomaar in de steek. Gaat ook niet alleen maar over zwanger worden, want we zitten allemaal in de medische molen, dus daar komen ook wel de nodige emoties bij kijken. Ik heb geen idee of het bij ons nog lang gaat duren, maar ik ga er maar wel vanuit, want heb in principe van mezelf geen eisprong, behalve vorige maand dan. Dus we wachten nu deze cyclus af, misschien hebben we geluk en heb ik weer een eisprong en is mijn cyclus op gang aan het komen. En zo niet, dan weer gedeeltelijk de medische molen in. Krijg dan een operatie en dan weer een paar maanden afwachten. Maar nu de komende week nog goed ons best doen, hopend op een eitje! Liefs, Snoopy
Hoi, Goed van je dat je dat kan. Er toch nog een beetje nuchter bij blijven. Maar ik vind het wel relaxt om op deze manier te kunnen zien hoe het met anderen in dezelfde situatie gaat. De mensen bij mij om me heen hebben allemaal hun woordje wel klaar, maar niemand begrijpt het echt. Nou ik hoop dat je een eitje krijgt een dezer dagen ! Ik moet denk ik nog zo`n tien dagen wachten maar dat zegt eigenlijk niks met die onregelmatigheid. Vandaag een thermometer kopen. Groetjes