Dreumes eet slecht

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door StrayCat, 8 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Mijn dochter van twaalf maanden eet sinds een paar weken erg slecht haar avond eten. Ze duwt haar tong naar buiten en gooit er happen uit, duwt het weg en word boos als er ook maar een hap in de buurt komt. Het is voornamelijk wel bij het avondeten maar ook soms bij het brood. Zijn er meerdere die hier ervaring mee hebben?

2. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Ja. Deed mijn zoontje ook eem tijd
    Heb t genegeerd, hem daarna gewassen etc als altijd en een bord pap gegeven daarna zodat hij gevuld naar bed ging. Ging na een paar weken weer beter.
    Overdag gewoon wat groenten geven, rauwkost en dan komt t wel goed ^^ wel superirritant!!

3. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    Hier al een tijdje hetzelfde verhaal. Ik schenk er verder geen aandacht aan, is meestal een fase. Moet ook zeggen dat het sinds een week weer wat beter gaat dus ik maak me er niet druk om ;)

4. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Inderdaad Ukkie echt super irritant is het. Maar wel goede tip van de pap. Ga ik ook maar geven als het weer slecht gaat. Het zal wel een fase zijn

5. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Eet ze zelf?
    Mijn dochter wilde toen ook niet meer gevoerd worden. Als ze het zelf mocht doen at ze wel normaal

6. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Chocochippie dat kan ze wel. Maar dan gooit ze het op se grond. Maar ga het nog maar meer introduceren. Kan noit geen kwaad. Ze gooit sowieso veel van haar eten op de grond.

7. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Hier hielp het ook om zelf te laten eten, bakje met een klein beetje eten en een lepel en ze was helemaal trots. Ondertussen gaf ik eten vanuit een ander bakje zonder dat ze het door had 😉

Deel Deze Pagina