hi meiden, ik ben deze maand voor t eerst begonnen met temperaturen, dit op aanraden van de gyn. mijn lf is helaas 9 of soms 10 dagen ben ik achter door middel van ovulatietesten. maar nu ik naar mijn kaartje kijk, lijkt t wel of mijn lf nu nog korter gaat zijn mijn temp is aardig gezakt vanmorgen en ben m eerlijk gezegt wel een beetje aan t stressen erdoor. zouden jullie hieronder mee willen kijken ajb en zeggen wat de experts onder jullie ervan vinden. alvast bedankt.
sorry trouwens dat ik m op deze manier laat zien, maar ik weet niet hoe ik t gewoon via die site kan doen. ben echt nog een leek zoals jullie wel kunnen merken dus ik hoop dat jullie t wel kunnen openen. zo niet, wil iemand mij dan vertellen hoe ik jullie gewoon de link kan geven van mijn kaartje via fertilityfriend?
Hoi Mendie, Het kan ook een innesteldipje zijn. die willen nog wel eens onder de basale lijn verdwijnen. hopen dat hij morgen omhoog schiet voor je! Hou de moed erin, alles is nog mogelijk. Spannend hoor, ik duim voor je. ff uit mijn blote hoofd hoe je die link eronder krijgt van FF: op de site van FF kan je naar sharing, dan moet je de BCC code kopieren en onder je handtekening zetten via gebruikersinstellingen van de zwangerschapspagina. Als dat niet kan, dan moet je ff zoeken hier op het forum naar de vraag, want je bent niet de enige die er niet uit komt. hihi. groetjes, September
bedankt voor je reactie! zeker spannend dan zeg hihi. ben benieuwd dan morgen. al moet ik wel zeggen dat ik t gevoel heb ongi te moeten worden ik heb even iets geprobeerd op die site dus probeer t hier even uit. nou lukte niet dus. weer verder zoeken en proberen haha. vind t erg lastig
even kijken of t me al gelukt is 29a35c Ovulation Charts en nu maar hopen dat t een innestelingsdip was, maar heb er een hard hoofd in.
dankjewel! net ook van de gyn te horen gekregen dat ik van die bolletjes krijg die je in moet brengen na de ovulatie. dat dus om mijn lf wat te verlengen. ben ik erg blij mee!
mijn temp os vandaag weer omhoog gegaan. maar mijn hele lichaam schreeuwd dat ik ongesteld ga worden. snap er de ballen van..
ieieieie spannend hoor! het ziet ernaar uit dat je nog even niet ongi gaat worden... ik gok op een innesteldipje. vind het een spannend kaartje. zeker omdat je zo'n korte lf fase hebt. das mij onbekend. maar een dip en een stijging kan goed duiden op een innestelingsdipje. en vergeet niet dat heel veel ongiklachten vaak overeenkomen met zwangerschapsklachten. ik duim heeeeeeeel hard voor je.
vind t met t minuut spannender worden. maar aangezien ik zo'n korte lf heb, weet ik dus niet wanneer ik dan nu zou kunnen gaan testen. wat een spanning zeg haha.
Als ik niet zou weten van je korte LF zou je kaartje er heel hoopvol uit zien. Ik hoop voor je dat je temp morgen nog zo mooi hoog is en dat je ongi uit blijft! Hou ons op de hoogte!!
Testen zou ik op 10 of 12 dagen LF doen. Eerder ga je jezelf wrs alleen maar gek maken maar ik denk ook niet dat je LF ineens 4 dagen langer is (je hebt nu toch nog geen medicatie?). Dus imo kun je prima over een paar daagjes al testen!
nou vandaag is mijn temp weer ietsje hoger geworden. ik moet wel zeggen dat ik t erg warm had toen ik tempte, dus misschien kan t daar ook aan liggen. gisteravond kreeg ik echt de beruchte buikpijn en dan vooral die venijnige steken die ik altijd heb voor mn ongi. ook kreeg ik even een misselijkheidsaanval van een paar minuten..iets wat ik ook altijd de avond of 2 avonden voor mijn ongi heb. elk pms sypmtoom die ik altijd heb ( en geloof me dat zijn er veel), is aanwezig. ik ben een beetje gek aan t worden op t moment hihi. en nee ik heb nu idd nog geen medicatie, dus die lf is echt nog veel te kort idd. als mijn lf weer 9 zou zijn, moet ik echt morgen ongi worden.
nou mendie, ik ga steeds meer geloven dat je zwanger kan zijn, hoor! Ziet er schitterend uit dat kaartje van je. meestal daalt je temp voordat je ongi wordt, maar er zijn gevallen waar dat natuurlijk niet voor geldt. ik blijf nog ff duimen voor je!! succes met je wachtdagen die zijn altijd zoooooo lastig.. hihi
Als je idd een kort lf hebt vind ik het ook een spannend kaartje hoor! Helemaal als je temp morgen ook nog hoog is.... Ik ga morgen meteen even naar je kaartje kijken succes!
nee helaas is mijn temp een halve graad gezakt dus ik ga echt ongi worden, maar dat dacht ik al aan alles wat ik voelde. ik denk ook echt vandaag meteen want dan zou t kloppen als ik kijk naar mijn lf van de laatste maanden. heel erg helaas...
ow meissie.. dit ziet er idd een beetje sombertjes uit.. potverdikkies. nieuwe ronde.. nieuwe kansen! hou de moed erin hoor. veel kletsen en hopen dat deed het bij mij altijd goed. dikke digikus