vraagje temperaturen..

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by madelief78, Nov 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. madelief78

madelief78 Bekend lid

Feb 26, 2009
    561
    63
    28
    even een vraagje over temperaturen.
    ik weet namelijk niet of ik het allemaal wel goed begrepen heb.
    dus verbeter me ajb als ik ik schrijf wat neit klopt.
    je temp daalt op de dag van je ongi?
    je temp daalt iets tijdens je ovulatie en stijgt na je ovulatie? je ovulatie was de dag voor de temp stijging?

ik heb nu al 3dagen bloed verlies. (ongesteld) 13 nov. licht bloed en bruin verlies. temp. 37.0
    14 nov. bruin bloed verlies later op de dag niks temp 37.0.
    15 nov. bloedverlies temp 36.8

is mijn ongi nu vrijdag al begonnen of vandaag?
    het is de eerst cyclus sat ik temp dus misschien daarom ook nog lastig te zeggen maar omdat vandaag mijn temp is gedaald denk ik dat ik vandaag echt ongi ben en vandaag als dag 1 moet tellen.

wie kan me helpen?

2. Seth

Seth Niet meer actief

Volgens mij zeggen ze dat je de eerste dag dat je echt rood bloed verlies moet zien als dag 1....

maar maakt niet heel veel uit....
    kijk naar mijn kaartje... mijn demp daalt pas als ongi zowat over is...

3. madelief78

madelief78 Bekend lid

Feb 26, 2009
    561
    63
    28
    seth als ik naar jou kaartje kijk daalt hij wel meteen van 37,2 naar 36,9 op de dag van je menstruatie en daarna daalt hij nog meer maar dat komt overeen met je vorige cylus..

4. madelief78

madelief78 Bekend lid

Feb 26, 2009
    561
    63
    28
    het maakt voor mij wel uit omdat ik een korte lf heb en daht gaat om een lf van 10 of van 12 dagen.

5. Seth

Seth Niet meer actief

Ik kan mijn vorige cyclus niet helemaal vergelijken met mn huidige... omdat ik: en meer als een uur eerder temperatuur... en een andere thermometer gebruik... omdat ik afgerond op 1 decimaal toch wel makkelijker vond...
    Heb de andere cyclus zelf maar afgerond....;)
    (had trouwens deze cyclus ook een vmk... dus is ook niet helemaal hetzelfde... )

Zelf zou ik als ik jouw was gewoon je echte rode dag als eerste dag aanhouden... zo moet ik het met de persona ook doen...

6. Seth

Seth Niet meer actief

Tja dan maakt het idd wel uit....;)

7. madelief78

madelief78 Bekend lid

Feb 26, 2009
    561
    63
    28
    ja dan kun je het idd niet helemaal vegelijken.. vervelend zeg een vmk.. hoe merkte je dat? had je positef getest?
    bedankt voor je reactie hoop voor je dat het snel raak is en vast houdt..

heeft iemand anders nog ideeen?

8. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    zoals al werd gezegt moet je de eerste dag dat je echt helder rood bloed verliest als je eerste dag van je nieuwe cyclus beschouwen.. ook je temp is vandaag pas gedaalt dus ik denk dat je vandaag als je eerste dag moet rekenen dus een LF van 12 dagen.

succes

9. Seth

Seth Niet meer actief

Zo positief als maar kan... (zie album) had ook herkenbare klachten.... maarja... toen (wat daagies later als normaal) opeens ging de rode kraan open...
    Gelijk helder rood... en veel.. heel veel...
    Tja, shit happens...

10. madelief78

madelief78 Bekend lid

Feb 26, 2009
    561
    63
    28
    o seth wat balen zeg.. van zo blij en gelukkig ineens naar zo verdrietig.. moeilijk hoor..

Share This Page