Menstruatie na prikpil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Jonkie, 4 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonkie

Jonkie Actief lid

8 okt 2018
    168
    33
    28
    Vrouw
    Hallo allemaal..

3 julie heb ik de laatste prikpil laten injecteren en heb hem vervolgens gestaakt.. 13 oktober kreeg ik mijn eerste menstruatie en tot nu toe is de 2e nog niet gekomen. Uitwerking was 25 september. Heeft iemand hier een soortgelijke ervaring mee?

Groetjes

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Geen persoonlijke ervaring maar ik weet wel dat het gemiddeld 0,5-1jaar duurt voordat de cyclus weer als voorheen is. Dus het kan prima dat er nu wat langer tussenzit.

3. Jonkie

Jonkie Actief lid

8 okt 2018
    168
    33
    28
    Vrouw
    Hoi.. ik heb opnieuw een vraag. Ik had het al over dat mijn 2e cyclus erg lang duurde en maakte me er dus niet meer veel zorgen om na reactie. Vanmorgen ben ik bij de huisarts geweest ivm felle steken in mijn liezen. Ze hebben eerst een zw test afgenomen maar deze was negatief. Ze hebben ook bloed afgenomen op hcg. Verder heb ik geen blaasontsteking en dachten ze mogelijk aan beginnende blindedarmontsteking. Dus doorgestuurd om een echo te laten maken. Nadat de echo gemaakt was kreeg ik alleen te horen dat ik de uitslag van de huisarts kreeg en verder nergens uitleg over. Ik zou de uitslag rond 15 uur krijgen. Het enige wat ik zag toen ik even mee spiekte was een kleine zwarte vlek onder de blaas. Was een uitwendige echo. Om 16:00 maar eens zelf gebeld naar de huisarts maar helaas kreeg ik alleen van de assistente te horen dat geen blindedarmontsteking is en ik verder moet afwachten tot de huisarts belt. Labuitslagen zijn nog niet bekend.

Ik heb heel internet afgezocht wat die zwarte vlek kon zijn maar kan alleen iets vinden over inwendige echo s maar niet over uitwendig.. kan iemand mij iets van duidelijkheid geven? Ik krijg geen rust in mijn hoofd

4. WWJD

WWJD Niet meer actief

Ik weet niet precies wat in deze je vraag is? Wat die vlek op de echo zou kunnen zijn is makkelijker te zeggen als je de echo plaatst. Dan kunnen we meekijken.

5. Jonkie

Jonkie Actief lid

8 okt 2018
    168
    33
    28
    Vrouw
    Helaas was deze echo gemaakt in het diagnostisch centrum mitralis.. daar krijg je ze helaas niet mee. Ik kan me het beeld nog goed herinneren. Misschien als ik het teken en dan een foto daarvan upload?

6. Jonkie

Jonkie Actief lid

8 okt 2018
    168
    33
    28
    Vrouw
    Die streepjes moeten natuurlijk het grijze vlak voorstellen. Dat grote ding boven die circel is mijn blaas

Bijgevoegde bestanden:

7. WWJD

WWJD Niet meer actief

Dus de echo was gericht op je darmen? Dan valt er weinig te zeggen denk ik. Zeker zonder echofoto.

Ik zou toch afwachten wat de huisarts te melden heeft.

8. Jonkie

Jonkie Actief lid

8 okt 2018
    168
    33
    28
    Vrouw
    Nee de echo was niet gericht op de darmen maar echt op de onderbuik.. helaas nog steeds geen bericht dus dat word wachten tot maandag.. la uitslag was wel binnen en ben niet zwanger

Deel Deze Pagina