Damn wat een ondankbare klus met kids in huis en de regen... Ben aan het zoeken naar een window vac. Maar diverse merken goedkoper, duurder. Welke werkt?
Kärcher werkt erg goed, zelfs manlief wast nu de ramen! Toen ik hem kocht was hij bij de hornbach het goedkoopste
wat doe ik verkeerd ik heb een Kärcher 4 En deed de ramen ermee maar bleven super nat nadroegen met een doek en ik zie overal vegen?????
Voor buiten gebruik ik de Ha-ra wisser. Voor binnen gebruik ik de Jemaco doekjes. Eerst een nat doekje, daar maak je het raam gewoon mee schoon. En met het wafeldoekje (die neemt veel water op) droog je het. En je ramen glimmen weer heel mooi...
Hoe nat maak je de ramen? Ik spray een beetje op het wrijf dat over de raam met dat hulpstuk ervoor.. en zodra ik dan met het apparaatje erover heen ging was alles meteen weg,, Was hij wel goed opladen voor je begon?
ik heb de doeken van optidee. ideaal. in 5 minuten binnen alle ramen gewassen. daarna naar buiten ook binnen 5 minuten klaar. Ook ideaal voor de spiegel op de badkamer als die aangeslagen is, douchcabine geen kalk meer en de badkamertegels ook niet. ik wil niets anders meer.