Vast contract opgeven?

Discussie in 'De lounge' gestart door Rietje88, 30 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Heemwonen inderdaad, gaat via thuis in limburg.

2. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond

Hangt ervan af wat ze aanbieden. Prijs is verschillend. Wij betalen 754 per maand en het is 2 onder 1 kap. De meeste huizen die ze aanbieden per direct beschikbaar zijn best wel okay hoor! Weet niet hoe het gaat in het zuiden van Limburg.

3. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Als je man niet gelukkig is met zijn baan kun je altijd eens rondkijken, weekendjes weg omgeving verkennen, solliciteren, oriënteren..
    In het algemeen is Limburg juist gastvrij en sociaal.. Hier staat altijd " de koffie klaar" last minute mee eten geen probleem..
    Je hebt wat "stuggere" mensen maar die wonen door het hele land..
    Zelf opgegroeid in Limburg, wilde als tiener verhuizen naar het midden van het land als ik mijn opleiding afhad.. Ondertussen toch stiekem wel blij dat ik nog altijd hier woon!
    Succes met de keuze maken!

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij hebben dit 2 jaar terug gedaan. M'n man had door omstandigheden veel moeite met z'n werk. Oa de wisselende werktijden en pesten op z'n werk. Hij heeft toen een nieuwe baan gezocht en toen hij aangenomen werd hebben we ons huis te koop gezet en hebben we een particulier huur huis genomen voor 1,5 jaar. Als zijn baan niet door zou gaan konden we onder de huur uit.

Na een jaar kreeg hij een vast contract en hebben we een hoekhuis gekocht waar we nu wonen. Het was spannend en samen hadden we het niet gered gezien we in een erf slechte tijd een huis moesten verkopen hing er veel vanaf. Maar nu is alles achter de rug en hebben we hier weer wat opgebouwd. Het is een goede keuze geweest, hij is gegroeid als papa, we hebben meer gezin tijd, lichamelijk is hij hersteld van het werk (12 kilo aangekomen! Hij had erg onder gewicht) en uiteindelijk wou hij ook nog een derde kindje. (Zie onderschrift)

5. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Bedankt voor recreaties. Ik ga even speuren :)

Deel Deze Pagina