Vast door papa aangekleed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tonneke, 5 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

haha, die zal blij met jou zijn!!

Hier valt het ook wel mee, hij maakt alleen wel "veilige" combi's. Ik durf nog al eens dingen te combineren, maar meneer pakt meestal een spijkerrokje, daar kan alles op bijna. Staarten maken doet hij niet. Naar het kdv gaat ze met mij mee en de dag naar oma brengt papa en die geeft de stiekjes mee voor oma.

Laatst waren wij in het zwembad, kwam er een vader met een kindje in een bikini, ongeveer de leeftijd van mijn dochter en die had de bikini verkeerd om aan. De achterkant voor zeg maar, van het topje. Eerst heb ik het even aangekeken, maar toen toch maar voorzichtig gezegd, de man was mij hartstikke dankbaar.:D

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

hahaha ja dat heeft andre vorige week moeten leren van mij
    en nu kan hij ook 2 staarjes maken en netjes ook

kleding hangt hier in stelletjes in de kast.

vanmiddag hier kindje in de straat met winterkleertjes aan
    amy-lynn heeft t zelfde stelletje dus viel me meteen op
    dikke maillot eronder met nike sandalen
    echt geen gezicht:D

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    manlief heeft ook een andere smaak dan ik. Maar ik ga geen kleertjes klaarleggen. Hij heeft er ook recht op om zijn dochter zo aan te kleden hoe hij het wil. En ach als het er een keer niet uitzet... daar is ze nog klein voor ;)

Het zou trouwens echt niet bij me opkomen om haar weer om te kleden als mijn man iets aan had gedaan wat ik fout vind... ik vind dat zo betweterig..

4. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ik dacht eigenlijk altijd dat het hier wel mee viel, maar ben eens op gaan letten de laatste tijd.

*belachelijk dure jurk (feest jurk, van afgelopen kerst) die dus iets te klein is naar de speeltuin! :$

*zomerjurk met spaghettibandjes als het koud is en regent..

*groene jurk met rood tshirt er over heen ?!?!?!

*avondje op stap met vriendin, kom ik thuis, ligt fenne te slapen. geen romper, geen slaapzak, een broekje maat 56 (waar hij die vandaan heeft?? en een tshirtje voor speciale gelegenheden...

t is maar goed dat ik het 99% van de keren doe..

5. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63

Ik heb het zelfde. En ik vind het leuk als ik haar ga ophalen om dan te kijken wat ze aan heeft. En het valt me meestal heel erg mee. Ze loopt er die dagen wat stoerder bij dus een spijkerbroek met een shirtje heel soms ook wel eens een shirtje wat verkeerderom is aangetrokken maar ach dat trekt oma wel weer goed.

tja en staartjes die kunnen we nog niet maken dus ben benieuwd tegen die tijd wat er dan gaat gebeuren ik denk dat dan de stiekjes aan oma gegeven worden :)

6. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Hehe vraag me soms ook af of mannen standaard kleurenblind zijn.
    Meestal kleed ik onze kleine aan maar soms papa. Hij zoekt gewoon combis uit die hij mij ziet gebruiken :)

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    je moet mijn dochter is zien als papa der naar de psz brengt. het ergste nog dat het dan altijd op de belangrijke dagen is zoals kerstdag of sinterklaas etc. die fotos die je naderhand mag bestellen., pff diep triest. en dan heb ik het niet eens over der haartjes.

met sinterklaas had ze een dikke winter tuniek (paars)aan met een mexx capri (gewoon blauw maar sportief) moet echt een legging onder was geen gezicht. dan als schoenen crocs (in de winter) en dan haren los (heeft z'n dun haar, 1x wiebelen en het is een klittenbol) en een haarband in die elke keer afschoof (die was dan weer blauw)

nee ik heb er van geleert. op zulke dagen, al moet ik vrijnemen van het werk. ik kleed der aan

gelukkig krijg ik als moeder erg vaak complimenten over der kleding en ze zien meteen wanneer papa der aangekleed heeft :(

8. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik vind het wel iets schattigs hebben, zo'n vader :D
    Hier een papa die juist hele gave kledingcombinaties bedenkt... hij gaat ook regelmatig kleding kopen voor onze zoon, en komt met leukere dingen thuis dan ik 8)

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn vriend kleedt Eva vaak aan als ze naar het kdv gaat en doet ook haar haar. Haar haar wordt gewoon een paardestaart en dat gaat wel goed, de kleding is vaak niet wat ik zelf uit zou kiezen, maar voor naar het kdv of als hij alleen met de kinderen thuis is, vind ik het wel best hoor.
    De laatste tijd wil Eva vaak zelf haar kleding uitkiezen, dus het is niet altijd papa's schuld als het er niet uitziet ;)

10. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
    Hier gelukkig een papa die er oog voor heeft! Hij is ook van de staartjes, terwijl ik haar meestal alleen een speldje in doe, met losse krullen.

In de kleine maatjes hadden we destijds veel kleertjes gekregen, die niet altijd helemaal onze smaak waren. Toen heb ik hem aangeleerd om vooral die niet-zo-leuke kleertjes naar het kdv te doen en de leuke kleertjes als ze de hele dag thuis was. Dat heeft hij erg letterlijk genomen, en maakte toen ze in een maat groter zat gewoon rare combinaties met leuke kleertjes, zodat ze er vooral niet leuk uitzag op het kdv, haha! Heb haar 1 keer aangetroffen met een hartstikke leuke rode broek en een hartstikke leuk groen shirtje. Maar ja, de combi, het was net een kabouter!

11. tulip

tulip Niet meer actief

haha!!!:D

ff offtopic, gaat eva ook in roosendaal naar het kdv???:)

12. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Hier ook. Papa heeft een goede smaak en kleed Robyn altijd leuk aan.
    Alleen dat haar haha. Tegenwoordig doet hij er wel een staart in, gewoon zo'n paardenstaart, maar toen haar haar daar nog te kort voor was liet hij het gewoon loshangen, vond dat zo armoedig.

Ik zie bij mij in de winkel trouwens genoeg kinderen die door moeder zijn aangekleed, maar dat het er evengoed niet uitziet.

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Eens. Ik zie weleens kindjes het KDV ingebracht worden dat ik denk O My God..... slobberbroeken met vlekken en fleecevesten, crocs eronder en haren ongekamt en los. Vreselijk!

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zie dit ook maar al te vaak. dat je niet je beste kleding meegeeft oke maar om nu de zak van max leeg te halen :D. hier zit ook een kindje en die is echt armoedig zoals ze eruit ziet. dacht die hebben vast geen geld maar als ik dan die ouders zie in dure merkkleding dan ligt het daar toch ook niet aan

15. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Hahaha, herkenbaar hoor. Na een paar flaters hier, leg ik ook altijd de kleren klaar voor het kdv. Papa brengt zoontje altijd, en kleedt hem dus ook altijd aan. Ik ben dan al naar mijn werk.

Tijdje terug, toen ik zoontje ophaalde, was er ook net 1 van de andere mama's. Die liep mopperen op haar man met haar dochtertje weg. Papa had haar een 2 maten te kleine jas aangetrokken. Was zo'n getailleerd jasje, lang model. Maar de taille zat zo'n beetje onder haar oksels, hahahaha. Ik moest zo lachen! Tis allemaal gewoon zo herkenbaar voor mij.

Las ook net iets over staartjes maken. Thank god dat wij een jongen hebben, want dat zou echt een ramp worden voor papa, :D

16. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    haha grappig dit!!
    Mijn man had onze meid nou denk een maandje...keer zo aangekleed dat ik dacht NEEEE hanekam op dr hoofdje (met zwitsal babygel geknutseld)en een truitje(wat eigenlijk een pyjama was)met daar op een bliksem en de tekst mama's donderdstraal....
    heb m even vriendelijk verzocht dat nooit meer te doen!!
    verder gaat het hem gelukkig aardig goed af!!maar vaak als papa dr aangekleed heeft is het een spijkerbroekje!!
    en heel soms maakt ie zelfs een staartje bij dr das dan wel weer lief!

17. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    soms wel, soms niet. ik leg altijd dingen klaar ,maar soms vergeet ik dat ook wel. ik let wel op details, zo doet hij nooit haar haartjes over de kraag heen, als ze een truitje aan heeft. hij kan het haar niet doen, doet ie een knipje helemaal vooraan erin. tja, wat dat betreft...

18. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Als ik dit zo lees, is mijn man een uitzondering. Hij weet precies wat bij elkaar 'kan' en wat niet :) Hij heeft wel zijn favorieten; als hij dochter aankleedt kan ik er donder op zeggen dat ze in haar roze Lief truitje beneden verschijnt, met een broekje of rokje naar keuze. Tenzij het bewuste truitje in de was zit natuurlijk ;)

19. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    laatst werd er een meisje opgehaald bij sophie op de groep, dochter was weggebracht door papa en werd gehaald door mama. moeder vroeg zich af waar de jas was van het meisje, die was dus niet meegegeven door papa. moeder mopperde, ze gingen nog naar de supermarkt, en het was koud buiten.

20. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik leg de kleren voor alyssa en daymian meestal klaar, maar ik weet dat ze er ook fatsoenlijk uitzien als ik dat niet doe.
    mn man heeft wel een andere stijl qua kleding dan ik en je ziet het ook wel als hij bv de kleren voor alyssa gepakt heeft.
    tijdens mn kraamweek heeft mn man alyssa dr kleren iedere dag uitgezocht en ze zag er goed uit, niet helemaal zoals ik het zou doen, maar goed genoeg.

het heeft wel even geduurt voordat ie het doorhad, maar nu ruim 2jaar verder gaat het prima.
    met daymian zn kleren heeft ie (nog) geen problemen omdat bijna alle kleren van hem door ons samen zijn gekocht.

soms zie je idd wel eens combinatie waarvan ik denk dat alleen een vader dat kan uitkiezen.
    als je de vader er dan bij ziet verbaast het me vaak ook niet dat ie zn kids zo kan kleden.

liefs doris

Deel Deze Pagina