Bij ons is het bijna andersom: niet dat ik slechte outfits kies hoor, maar mijn man is de picky one wat kleren betreft. We kunnen allebei goed combineren, alleen heeft mijn man een specifiekere smaak dan ik dus kopen we kleertjes die hij mooi vindt (en ik ook natuurlijk). (en ja, hij is echt hetero )
Mijn man is ook niet zo'n ster in het uitzoeken van de kleding. Meestal kan het er wel mee door, maar 1x schrok ik me wezenloos... Ik lag in het z'huis (was bevallen) en mijn man en dochter kwamen me ophalen, dochterlief kwam binnen en ik dacht .... ze had een roze zomerjurkje aan met korte mouw, daaronder een witte romper met korte mouw waarvan de mouwtjes net te lang waren en er onder vandaan kwamen + een dikke roze/ paarse wintermaillot eronder (het was 23 graden), met sandalen! Het was geen kijk. Het ergste was ook nog dat ze jarig was! Ze staat dus leuk op de foto's . Steeds wilde ik er wat van zeggen, maar het was nogal chaotisch die dag en in alle heisa is het er niet van gekomen, dus met gevolg dat ze aan het eind van de dag er nog steeds zo bij liep. Ook vond ik het een beetje zielig voor mijn man, hij was al zo heen en weer aan het vliegen en ik wilde er niet over zeiken. Ook heeft mijn man een keer gepresteerd om mijn dochter (toen 6 mnd ofzo) de hele dag in de pyama te laten zitten. Ik kwam thuis van m'n werk en ik zeg; wat is dat nou? Zegt ie; ach, dit vond ze lekkerder zitten dan al die ingewikkelde kleding. Ik leg het daarom altijd klaar!
nou ja ach.. hij heeft waarschijnlijk wel gelijk ,als het warm genoeg was. ik kwam vaak ook thuis bij een pyama mannetje als ik zaterdag was wezen werken en manlief was thuis gebleven. Beweegt lekker en hoeft hij niet aan en uit gekleed is toch veel lekkerder..dus ik vind het prima.
O,ja.. dat geloof ik ook best, het zweet was hem waarschijnlijk uitgebroken bij het zien van al die knoopjes, strikjes, roeseltjes overslag touwtjes weetikveelwat en wist niet of het nu voor, achter, boven of onder moest en dacht toen... de groeten, vandaag wordt het de pyama
Ik heb hier ook een (zeldzaam??) mannetje met een goede smaak, ik kan hem dus met een gerust hart onze dochter aan laten kleden want hij maakt echt leuke combi's, doet haar haren netjes (het is nog te kort voor staartjes of speldjes) dus ik hoef me echt geen zorgen te maken! Ik vind het wel heel belangrijk dat ze er leuk en vooral schoon uitziet en kleren moeten echt bij elkaar passen anders vind ik het geen gezicht en krijgt ze echt iets anders aan (als ze geknoeid heeft en we moeten nog weg of er komt iemand langs anders niet)... ff offtopic: Hij houdt zoiezo van kleding combineren, als we gaan winkelen dan vind hij het ook heel leuk om leuke combi's voor ons uit te zoeken
hahaha, moest al lachen op de tekst ''vast door papa aangekleed'' !! vorige week nog...zondag... manlief wou met Esmee ff naar de diertjes hier in de buurt...ik was boven bezig, Esmee had knalgele sokjes aan, heeft manlief gewoon haar sandaaltjes aangedaan met de sokken nog aan !!! gewoon geen gezicht !!!! toen ze weer kwamen, was dat het eerste wat me op viel... mensen zullen wel denken. ook geen smaak... hahahahaha.
Mijn man kleed onze dochter netjes aan, dat moet gezegd worden. Hij hecht echter nogal aan haar kleren. Zo hadden we een snoezig jurkje voor haar gekocht bij de wibra (dus niets speciaals), en die trekt hij haar gerust een paar dagen aan 'omdat het haar zo mooi staat'. Nu past het allang niet meer en ik wilde het dus in de zak doen voor een rommelmarkt. Haalt meneer het er weer uit. Ik mocht het niet verkopen, 'want dat stond haar zo snoezig' Ik vond dat zooooo lief.
Mijn kerel redt zich prima wat combi's betreft. Eigenlijk gewoon best leuk. Ik bemoei me er niet mee. Ik vraag nog wel eens of hij een bepaalde combi wil laten liggen voor een dag later als we op visite moeten ofzo. Maar verder doet ie het prima. Ik heb mijn man alleen wel plechtig laten beloven dat op wat voor leeftijd dan ook hij absoluut geen sokken in sandalen mag steken. Als het warm genoeg is voor sandalen is het ook warm genoeg voor blote voeten!!
haahhaahah had je mijn dochter gzien? Hier haal ik wel eens op en krijg de schrik van mijn leven. Ook kleuren die vloeken enz. NOu ja mijn man hefet het dan wel egdaan er zijn genoeg vaders die het niet doen. Mijn dochter is nu 3 en half en wil haar eiegn kelding uitzoeken en... ja past helaas ook neita ltijd bij elkaar en dan... laat ik het zo, want ze heeft het wel zelf gedaan.
hij weet het echt niet hahaha dus ik leg het maar klaar voor hem, dan weet ik zelf iig dat ze warm genoeg of fris genoeg is aangekleed. En ach een jongens shirt is toch niet erg? Ik heb ook kleertjes wat eigenlijk meer een jongens shirt is maar ik vond hem zo stoer dat zij hem ook aan kan hoor.
Ik ben zelf niet zo moeilijk met combi's e.d., als de kleuren maar bij elkaar passen. Maar als jullie zouden zien hoe mijn schoonmoeder onze kinderen aankleedt ...... daar zijn echt geen woorden voor. Die vrouw heeft zelf 3 kinderen grootgebracht. Ik vraag me soms echt af hoe die vroeger bijliepen Haar motto is: het moet zacht zijn en lekker zitten. En aangezien veel van onze kleertjes gewoon leuke broekjes zijn, spijkerbroeken, rokjes, bloesjes enz. Komt dat allemaal niet in de aanmerking. Dus stapt mevrouw zelf wel even naar de Action, koopt daar 2 piyama broeken voor 2,99 (die je tot aan de oksels kunt optrekken), trekt die aan, en daaroverheen toch die leuke shirt van Mexx. Vervolgens is de broek rose met groene olifant erop, en het shirtje paars of zo. Maar dat maakt toch allemaal niet uit volgens haar. En het maakt ook niet uit wat ik klaar leg aan kleren, ze snapt het gewoon niet. 1 keer heb ik voor Diyana een zacht paars pakje klaargelegd (broek en shirtje), en voor Melisa een rose jurkje met een witte mailot eronder. Kom ik thuis, ligt Diyana in het rose jurkje met die paarse broek eronder, en Melisa met het shirtje met alleen de mailot eronder. En ze ziet het gewoon niet he! O ja, ik heb Aldin ook een keer aangetroffen in een t-shirt met 'power girl' erop . Ze keek me echt raar aan, hoezo was dat raar, de t-shirt was toch groen??
Hier vriend die ook Iris al snel aankleden terwijl het niet echt zijn eigen kind is .. En vaak past het wel redelijk bij elkaar De laatste tijd niet meer nodig want Iris is al aanfgekleed voor wij wakker zijn haha ze pakt netjes zelf haar kleding vaak ligt er wel wat klaar voor haar en als ze het niet leuk vind pakt ze zelf wat uit de kast en kleed zich netjes helemaal aan .. En ook bij haar vaak past het wel bij elkaar soms ook niet hoor maar dan laat ik het gewoon zo of het moet er echt niet uit zien haha
Hier ook! Hij is gek op winkelen, als hij vrij is gaat ie gerust een dagje shoppen met de kleine meid. En eh, deze isook echt hetero hoor
Hier gaat het nu wel wat beter dan in het begin, toen liet hij haar in een maillot zonder rokje naar de opvang gaan... "oh, ik vond het ook al een rare broek"........
ahaha ik zie het helemaal voor me. Geweldig topic dit. Maar ik moet zeggen dat mijn vriend het toch iets beter kan dan mijn schoonmoeder. Sommige kleding die ze koopt....krijgen we vorige week een of ander jurkje met een plofbroekje voor eronder. Echt af-zich-te-lijk! Is een jurkje in het rood met ruit en een hoop rouches. Maar ja ik heb het toch maar gewassen en ergens in de kast gelegd. Maar denk niet dat ik het Zoë aan ga trekken...
Hihihi, wat een leuk topic! Mijn man kleedt ons zoontje het meest aan (hij is thuispapa en ik werk fulltime) en het gaat hem goed af! Als ik Liam aankleed, wil ik soms nog wel eens twijfelen aan een combi van broek en shirt en vraag dan mijn man of het kan, haha! Al ben ik dan vaak wel degene die de kleding koopt, dat interesseert hem niet zo. Af en toe is hij mee en dan komen we met de meest leuke dingen thuis! Ik ben benieuwd hoe mijn man het straks met onze dochter gaat doen, of hem dat net zo makkelijk afgaat. En ook nu doe ik alle kleding aankopen! Het is zo leuk shoppen voor een meisje moet ik zeggen. Veel meer keus.
Haha, hippe combinaties maakt je schoonmoeder. En groen = groen ja dat wel, maar de tekst lijkt me ook niet onbelangrijk! Je zult je ogen vast uitkijken als ze weer aan het combineren is geslagen!
ik heb soms echt het gevoel dat ze het expres doet Vind het alleen jammer dat ik al die leuke foto's moet weggooien die ze maakt van de kids. Wij vragen altijd of ze foto's wil maken van leuke situaties, maar ja, die durf ik dan weer aan niemand te laten zien
.. Hier gelukkig een papa met smaak. Meestal gaat hij voor veilige combi's (bv spijkerbroek met leuk shirtje). Maar ik haalde vanmiddag onze meid op van het kdv en ze ziet er echt leuk uit. En ze is vanochtend door papa aangekleed..!!
Grinnik. Leuk topic dit Mijn vriend pakt altijd het bovenste van de stapel, wat nog wel eens wonderlijke combinaties oplevert. Een trui met een korte broek eronder, of een t-shirt op een dikke lange broek. Sokken komen sowieso niet voor in zijn aankleedroutine en schone rompertjes liggen puur ter decoratie in de kast Ik zeg er niets van. Ik ben al lang blij dat ik het een keer niet zelf hoef te doen. En als een combi écht niet kan, of als Daniël er last van heeft (te warm, te koud) dan kleed ik hem bij de eerstvolgende verschoonbeurt even om. Meestal ziet mijn vriend het niet eens.