Wie weet wanneer dit weer op tv komt? 14 november komt Sinterklaas weer in Nederland, in Schiedam als het goed is... Ik ga er weer voor zitten en nu met 2 kids.... Maar de club van sinterklaas ook wel grappig om naar te kijken wie nog meer? en wanneer komt het weer op tv?
Nou geen idee wanneer dat erop komt. Maar heb zeker veel zin in om de intocht van sinterklaas op tv te kijken, nu idd met de kleine erbij. Ze zal er nog niks van snappen, maar dat is niet erg. Mama heeft dan een erg Heb ff gegoogled en heb dit uiteindelijk op de rtl-site gevonden:
Nou veel goolge heb ik iets gevonden: Het 10e seizoen van De Club van Sinterklaas wordt vanaf 2 november uitgezonden door RTL4. De titel wordt De Club Van Sinterklaas & De Jacht Op Het Kasteel Ben benieuwd, gaan er nog meer moeders kijken en de kids die verplicht mee moeten kijken ook al is het nog geen jaar
Ja hoor, hier zo'n moeder met een kindje onder de 1, die het zeker niet wil missen. Vorig jaar zelfs al met zwangerschapsverlof
Deze mama gaat zeker kijken. Heb volgens mij nog geen serie gemist. Ik vind het zo grappig. Mijn zoon weet niet eens wie sinterklaas is.
Wij vragen ons nu al jaren af wie toch de pieten zijn uit die club van sinterklaas!! Wie weet het? We herkennen een aantal stemmen maar komen er steeds weer niet op wie het nu zijn. Coole piet weten we inmiddels allemaal wel hahaha.
geen idee hahahahaha vind het wel ontzettend leuk ieder jaar weer. Alleen mijn dochter is in slaap gevallen.
Sjips! Zie ik net dit topic staan, kijk ik op de klok en zie ik dat Jamie en ik te laat zijn voor De Club van Sinterklaas..... boehoe...
Ik weet dat die hoofd piet erik van muiswinkel is .. en de rest wist ik wel maar nu ff zo snel niet, zal zo ff naar een foto kijken dan pik ik ze er zo weer uit
Oeh, daar kan ik nog wel even kijken! Zal het er straks al opstaan denk je? Kan Jamie nog even kijken voor het slapen gaan!
hier is een topic over http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/170134-de-club-sinterklaas-2009-a.html
Jaaaa ik ben groot fan Vorig jaar al gekeken met Fenna (ze was toen één maand oud ) en nu weer haha Ik vind het zoo leuk, dat heerlijke Sinterklaas gevoel *zucht*. Ik zal je nog sterker vertellen: Ik heb alle dvd's van de avonturen Leuk voor Fenna later
ik vind de liedjes altijd zo leuk:d wij zingen ze zelfs nog mee in de auto als de cd op gaat haha mensen die naast ons stopen denken ook wat een gekken