11 weken en veel huilen bij anderen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MaMaHaN, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaMaHaN

MaMaHaN Lid

11 okt 2011
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds een week merk ik dat mijn dochtertje van 11 weken onrustig wordt wanneer het druk is en ze door iemand anders wordt opgepakt. Ik heb een grote schoonfamilie waar het dus altijd gezellig druk is en hard gepraat wordt. Wanneer ik binnenkom zijn ze zo enthousiast om mijn dochter te zien dat ze gelijk met z´n allen boven de maxicosi hangen en haar eruit halen...met als gevolg....een huilend kind wat niet meer stopt. (heel lief natuurlijk) Ik heb al aangegeven het prettiger te vinden haar eerst even te laten wanneer we binnenkomen en dat ik haar eruit haal en dan aan iemand wil geven, maar dit wordt weggewuifd met het verhaal dat ze er maar aan moet wennen. Ik vind dit heel lastig, want ik vraag me af of ze op deze manier moet wennen. Herkent iemand dit en wat kan ik het beste hieraan doen?
    Aangezien ik binnenkort weer aan het werk ga en dochterlief naar de schoonfamilie gaat...ben ik bang voor een gestresst kind strakkies. Of overdrijf ik nu?

2. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Weg sturen en anders boos worden, heeft hier heel goed geholpen.
    Ik was het zo zat, heb mijn schoonmoeder echt een keer weg gestuurd! En haar in de kamer in de maxi cosi gezet, tussen alle mensen, zo kon ze wennen.

Nu maakt het niets meer uit ze ken iedereen en vind ze het toch te druk dan steek ze zelf haar armpjes wel na me uit.

Succes

3. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ik zou ook zeker voor je kind op komen. Jij kent je kind en zit met een huilende baby. Dit trekt echt wel weer weg, dus dat wennen hoeft ook niet.

4. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    en wat mij net te binnen schiet. als je dochter straks naar je schoonfamilie gaat, zullen ze snel genoeg merken dat ze rustig moeten doen met haar, want anders zitten zij heel de dag met een huilende baby. Dat zullen ze toch ook niet willen.

Deel Deze Pagina