sinds ik 's avonds rijstebloem bij de melk doe spuugt wesley veel en veel meer. normaal gaf hij af een toe een mondje terug maar nu is het echt vreselijk. ben vrijdag avond begonnen met de nutrix en zaterdag heeft hij zijn eerste fruit hapje gehad( paar hapjes) hebbenm jullie hier oom last van gehad. en kan ik er wat tegen doen? wesley krijgt nu 4 flessen 2 van 210 en 2 van 240cc ga vanavond de 240 terug brengen naar 210 misschien helpt dat al ietsje groetjes susanne
In principe zou hij nu aan 4 x 180 + 6 genoeg moeten hebben. Ik ga er tenminste vanuit dat je opvolgmelk geeft, gezien zijn leeftijd. Kleinere flessen is dus een goed idee lijkt mij.
Geef je nu dan nr 1 voeding of bv? Advies van Friso/Nutrilon en CB is om met 6 maanden over te stappen op vervolgmelk. Is ook verkrijgbaar in hypo-allergeen. Samenstelling past beter bij de behoefte van je baby en het verzadigd meer waardoor je, vaak na een paar dagen, minder gaat geven. Maar goed, dit is natuurlijk niet van toepassing als je bv geeft.
ik geef hypo allergeen 1, je mag toch pas over gaan op nr 2 als je 1 fles hebt vervangen door bij voeding?
Niet volgens de dietiste van Friso. Ik heb hen gebeld omdat Jarissa helemaal geen bijvoeding wilde. Zij adviseren toch om met 6 maanden over te gaan op nr. 2. Om eerder genoemde redenen.