Rommelen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zara75, 25 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Mijn dochter is nu ruim 10 maanden.
    Sinds een week of 4 is ze behoorlijk met haar slaapjes overdag aan het rommelen.
    Ze slaapt/ sliep 2 keer overdag, maar ze slaat steeds meer haar ochtendslaapje over. Of ze wordt dan toch opeens moe, waardoor ze 1,5 uur later gaat slapen. Het ritme is dus een beetje zoek hier. Doe er verder niet moeilijk om, als ze haar fruithapje mist krijgt ze die bv gewoon 's middags ipv haar koekje. ( of ik geef een half koekje, naast haar fruit)
    Maar het is best vervelend als ik bv met iemand wil afspreken, kan geen tijd afspreken,ik neem haar bv liever niet mee de stad in als ze eigenlijk wil slapen..
    Hoe lang kan het nu nog duren voor ze definitief overgaat op een slaapje? Kan er nu nog geen pijl op trekken...had btw altijd begrepen dat het gebruikelijker is dat ze dat slaapje pas rond een jaar laten vallen?:(

En ze rommelt ook met eten. Ze heeft ontdekt dat het erg leuk is om op de lepel met eten te slaan,waardoor alles dus op de grond ligt.
    Ook vindt ze het erg interessant om de hond te voeren, die zit gewillig te loeren haha.
    Ben er inmiddels een beetje klaar mee, dus zodra ze gaat vervelen geef ik geen hap meer, ze spuugt het toch meteen weer uit of mept alles op de grond. 'S Nachts slaapt ze er niet minder door gelukkig en ze is lekker mollig,dus eens minder eten is geen ramp.
    Heb al gekeken of er misschien tandjes dwars zitten, maar ik zie niks geks.
    Waarschijnlijk dus gewoon een fase/ sprongetje? Hoe lang kan dit gaan duren?

Deel Deze Pagina