nu het zo warm is wil ik graag mijn dochter tussen de voedingen door wat extra drinken geven. maar water wil ze niet. wat is een andere optie om te geven wat ze wel mag? liefs rianne
je mag ook slappe thee geven (of misschien wat lauw water proberen, misschien vindt ze koud water niet lekker)
ja idd wat slappe thee.. en over 2 weken(vanaf 4 maanden dus) kun je diksap kopen.. of van die nutrilon drink... succes
valentijn wil eigenlijk ook geen gewoon water hebben, misschien kan je s een klein beetje suikerwater proberen....
bij de albert heijn, hebben ze biologsiche diksap.. die is vanaf 4 maanden...( de anderen vanaf 6 geloof ik) en de gewone nutrilon flesjes zijn ook vanaf 4 maanden... ze hebben allemaal verschillende smaakjes...
Hier inderdaad ook diksap, paar drupjes is genoeg.. en nog gezond ook want t is puur fruit. Kruidvat en AH eigen merk zijn beide goed en er is ook gewone fruitmix van roosvicee voor baby's als ik t goed heb En anders inderdaad slappe thee
etos heeft multivitamine sap,mag vanaf 4 maanden. gewoon heel erg verdunnen, het is sirooplimo, Luca dronk ook eerst geen water, had toen gewoon druppeltjes sap erbij en weg was hetmmmmm groetjes