Pijn borsten

Discussion in 'De lounge' started by cw26, Jun 8, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cw26

cw26 Fanatiek lid

Mar 6, 2015
    1,080
    308
    83
    1 x in de zoveel tijd heb ik last van me borsten en dan voornamelijk me rechter. Zit tekens een aantal weken tussen ( week of 7).
    Me borst voelt dan zwaar aan, aanraken onmogelijk. Dit houdt zo'n dag of 4 a 5 aan.
    Ik ben niet zwanger, heb een mirena spiraal.
    Ik denk zelf dat het zou kunnen komen door de hormonen, wat denken jullie?? Toch eens de huisarts bellen?? Of hormoon kwestie.

Dank jullie alvast

2. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Ik heb altijd last van gevoelige borsten vanaf ovulatie tot menstruatie, de ene maand 2 weken echt pijnlijk en de andere maand alleen de paar dagen voor mijn menstruatie pijnlijk. Ze zijn dan ook een halve cupmaat groter. Ik heb ook een mirena, maar nog wel een normale cyclus (bloedverlies is wel nog maar heel licht), maar de gevoelige borsten had ik ook al elke maand voor de mirena.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Heb ik ook. Al jaren. Is mijn linkerborst. Heb er echo’s, mammografie etc voor gehad maar niets te zien.
    Ik heb mastopathie. Knobbels heb ik niet.
    Wat het bij mij vooral Triggerd zijn beugels in bh’s. Ik heb een B cup dus niet heel veel ondersteuning nodig. Ik draag nu alleen maar beugelloze bh’s en sindsdien heel veel minder last

4. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,158
    35,814
    113
    Ik had het toen ik nog aan de pil was. Ook een mammografie gehad. Deed zo'n zeer dat fietsen pijn deed en slapen. Nu slik ik geen pil meer en heb ik nergens meer last van.

5. cw26

cw26 Fanatiek lid

Mar 6, 2015
    1,080
    308
    83
    Ok... dus wel meerdere vrouwen er bekend mee.
    Hier ook last met hardlopen, heb nu een super strakke sportbh die eigenijk iets te klein is. Dat houdt het allemaal een beetje op zijn plaats, nog wel gevoelig maar niet meer super gevoelig.

Denk dat ik het gewoon maar even in de gaten blijven houden.

Share This Page