elke avond wakker

Discussion in 'Baby en dreumes' started by guppie81, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Mijn dochter wordt sinds een week elke avond rond 22:30 wakker. Speentje geven of even eruit nemen helpt allemaal niet, alleen na een flesje gaat ze weer slapen.
    Wij willen dit niet, het beste voor haar is als ze gewoon doorslaapt.

Nou zit ze wel in het begin van de 8 1/2 maand sprong, maar ik wil toch wel naar een oplossing zoeken. Laten huilen willen we eigenlijk niet, dan zitten we met een vermoeide baby, want ze houdt echt vol. We hebben afgelopen weekend tot 01:00 gewacht, ze werd steeds weer wakker en ging jengelen. (en daarbij willen we zelf ook heel graag slapen 's nachts!)

Het enige wat in me opkomt is dat ze honger heeft! Ze eet heel goed, dus dat lijkt me niet het meest logische.
    Ze krijgt om 19:00 gewoon melk, zou het kunnen helpen daar iets van 2 el bambix door te doen, of heeft iemand een beter plan?

2. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

Nov 11, 2006
    2,853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Zou het niet kunnen zijn dat ze tjidelijk wat extra voeding nodig heeft (naast een mentaal sprongetje ook een sprongetje in de groei)? Ik heb dit nog niet aan de hand gehad, maar ik denk dat ik al snel zou toegeven aan een extra flesje.

Share This Page