het enige wat hier vast is dat is * stamppot andijvie met spekjes en een bal gehakt * spinazie moet met vis (boeit niet wat voor vis) * man wilt persee rookworst bij z'n zuurkool, voor mij hoeft dat niet ik hou niet zo van rookworst. verder kan ik me zo snel niet iets bedenken.
De enige echt blijvend vaste combinatie is boerenkool met rookworst. Hoe anders? Maar verder hebben we we combinaties die een tijdje 'in' zijn, om het zo maar te zeggen, en dan weer veranderen. Voorbeeldje: risotto was eerst met tonijnen en broccoli. En nu vaker met tomatensaus gevuld met verschillende groenten en champignons. Hoewel ik, nu ik dit typ, gewoon midden in de nacht zin krijg in risotto met tonijn en broccoli... Jullie worden bedankt. Maar zo is het bij ons altijd. Een bepaalde combinatie is een tijdje populair en dan komt er weer wat anders voor in de plaats.
Het enige wat ik zo kan bedenken is risotto. Deze maak ik altijd met champignons,courgette en gerookte zalm. Mijn zoontje kreeg een tijd geleden op een andere manier risotto bij oma,maar volgens hem was dat dus geen risotto
Nasi eten we altijd met gebraden kip. Spinazie met ei en vissticks Macaroni met gehakt En bij stamppotten hoort rookworst
Wij eten altijd hachee met rodekool en vissticks met aardappelpuree en wortels uit de pot. Verder als we friet gaan eten eet ik altijd friet speciaal met een frikadel speciaal, dat is echt nooit anders 😜
Boterham met pindakaas en hagelslag Bugles met Kokkie Broodje paté met appelstroop Patat moet met pinda/mayo/ui Frikandel alleen met curry/mayo/ui Boerenkool en zuurkool met hema rookworst Bloemkool altijd met aardappels, schnitzel en champignonsaus Verder niet echt vaste combi's ofzo