Hoi allemaal! Ons zoontje van 15 maanden ( gecorrigeerd 14 maanden en 1 week) is sinds 1 week niet te genieten. We dachten eerst dat het aan zijn buikgriep/ooronsteking lag. Maar het kuurtje gebruiken we nu al sinds zondag en de buikgriep is over. Toen dachten we dat hij "inhaal"honger had omdat hij zo slecht had gegeten die dagen. Maar nu denken we aan een sprong... hij kan werkelijkwaar niets hebben. Begint overal om te huilen en is gewoon echt niet gezellig. Terwijl hij wel gezellig kan spelen hoor. Maar al dat gehuil en gezeur kennen we gewoon niet van hem. Vaak ophuilen in de avond en vroeger wakker dan anders. Ook meteen jengelig wakker. Ik zou haast denken dat iemand zijn/haar kind met de onze heeft verwisseld omdat die van ons altijd zo vrolijk is. Helaas zijn de uiterlijke kenmerken van dit exemplaar toch echt het zelfde dus... het is echt de onze Is het niet ietwat laat voor de 13 maanden sprong? Of duurt die gewoon erg lang en zit hij nu op z'n top? We moeten t/m zondagmiddag dat kuurtje gebruiken voor zijn ooronsteking. Ik denk dat ik anders maandag toch even zijn oortjes laat nakijken ofzo... Help!
Aha... oké dus het zou daarmee te maken kunnen hebben. Normaal merkten we maar 1 a 2 dagen iets van die sprongen...
Deze duurt een maand, wij zitten er ook al heel lang in, en hij is nog niet eens 13 maanden. Opeens klimt hij de trap op en zo en kan dan weer van alles, ergens wel leuk maar dat gejengel...ook als ik even wegloop...en 's nachts wakker om te drinken ...ben blij als het weer over is.. C
Dat is een behoorlijk heftige periode ja, zou goed kunnen zijn, maar idd voor de zekerheid ook even zijn oortjes laten checken!
Hier was de 11-mnd sprong overgevloeid in 13-mnd sprong, en die duurde echt lang. We konden net even naar adem happen en toen begon de 18-mnd sprong