Hier ook 2 favoriete knuffels, maar 1 die ook mee naar het dagverblijf moet. Ze krijgt 'm alleen als ze gaat slapen (ook bij het dagverblijf). Als mijn dochter uit bed is zeg ik altijd "leg muis maar in bed, dan kan muis lekker gaan slapen." en dat doet ze ook heel gewillig. De rest van de dag zeurt ze er niet om. Alleen als ze hem in bed mist is het even paniek. Vanaf het begin hebben we eigenlijk de muis alleen maar bij het slapen en reizen gebruikt, dat maakt het waarschijnlijk wat makkelijker. Ik kan me voorstellen dat het een drama is.
hier ook een ventje dat gek is op zn woezel-doekje. Dat ding sleurt ie overal mee. Niet zo erg als bij jou gelukkig maar begint er wel op te lijken laatste tijd. Hij liet m uit buggy 1x vallen, nou de hele stad heeft het geweten. Hebben voor zekerheid een 2de woezel-doekje gehaald voor als die van hem kwijt is. hoorde regelmatig om me heen (ook op zp) dat ze opzoek zijn naar die en die knuffel omdat er een lievelings knuffel kwijt is, zag mezelf al een berichtje typen in de toekomst dat ik ook een knuffel zoek, hier dus maar een reserve in de kast liggen. Als onze knul zijn woezel overal wilt hebben, vind ik niet erg. Hij vind er zn troost. Als papa en mama er ff niet zijn, heeft ie nog altijd 1 bekend dingetje bij zich die hij alles toe vertrouwd en die krijg dan ook regelmatig een heel verhaal te horen hoe hij zn dagje vond haha, wel heel schattig.
Hier ook een vaste knuffel maar alleen voor in bed! Een heel lief klein roze knuffelkonijntje, als ze die krijgt gaat ze helemaal lachen, kroelen en dan lekker slapen om snachts weer wakker te worden Helaas hebben we er maar eentje, we hadden hem al voordat Chloé was geboren en weten totaal niet van wie en waar je hem kan kopen, dus maar heeeeeel zuinig op zijn
nja, ik denk dat je nu bgeter er niks meer aan veranderd, hij is het nu gewoon, voor hem wss een vorm van zekerheid bij ons heeft hij ook een vaste knuffel, maar vanaf het begin bleef de knuffgel in bed (gaat mee naar de creche, maar mag daar enkel in bed gegeven worden) dus alsie opnieuw wakker is hgaal ik hem uit bed, hij pakt knuffel nog even en dan zeg ik 'knuffel gaat in bedje, zwaai maar dada' en dan zwaait hij en legt knuffel in bed verder geen problemen mee