sorry he maar ik kan niet kiezen! hihi 1 Een ring zonder begin en zonder eind glanzend stralend en verfijnd een grote belofte en toch zo klein zoals een ring moet liefde zijn 2 Ringen gewisseld de kus gegeven feestje gebouwd klaar voor het leven 3 Geluk kan je niet grijpen in een hand niet zetten in een lijstje of vastzetten met een band Geluk kan je niet maken van steen, klei of zand. Niet op papier zetten of schrijven in de krant Geluk moet je delen zeker met elkaar. Het is een emotie voor velen zeker voor hem en haar Daarom wensen wij jullie bij deze al het geluk wat er in de wereld mag wezen. 4. Geluk is twee handen, de zijne en de jouwe Geluk is iemand hebben die je kunt vertrouwen Geluk is niet altijd wachten wat de toekomst in petto heeft Geluk is beseffen wat elke dag voor moois geeft Geluk zit in een klein gebaar, een arm om je heen Geluk is voor jullie samen zijn en niet meer alleen.
Voor op de kaart (een gewone trouwkaart) vind ik 2 eigenlijk wel erg leuk... met daaronder: Veel geluk! ofzo... Voor een apart cadeau of voor een beste vriendin zou ik 1 van de andere kiezen, ik denk trouwens 1.. de andere vind ik wat te... -ik zoek een woord maar kan het niet vinden heb je lekker veel aan he.. haha- laten we het maar houden op: wat TE groetjes athina
Ik heb het tweede gekozen, lekker kort en krachtig. De openingszin op devons geboortekaartje was trouwens ook lekker kort en krachtig; Hoera! Ik ben op mijn verjaardag geboren!
1 is zo'n eeuwig gezegde tijdens de plechtigheid. Erg afgezaagd dus... Ik zou voor het vierde kiezen.
zeker 2 kort maar krachtig....vind gedichten geven wel leuk maar moet idd niet te veel zwijmel in zitten
Ik zou ook voor nr 2 gaan (al kan ik nr 4 niet goed lezen vanwege de kleur van de letters ) Ik ben ook iemand van het korte en krachtige. Op ons trouwkaartje stond Love is like a circle without ending never narrow always bending en helemaal onderaan Love is a frenship set on fire Kylian's kaartje kreeg de tekst Om een lang verhaal kort te houden Hier ben ik dan. Groetjes Anita
hihi selecteer de tekst dan maar ff dan kan je hemgoed lezen hihihi mmmmm ben zelf nog in twijfel hihihi
Ik zou toch eerder voor een persoonlijk woordje gaan op een kaart. Ik vind een gedichtje altijd wat te zoetsappig