Ik heb een vraagje, Valentino kan zich nu met gemak omrollen en doet dit ook vrolijk, nou heeft hij t de laatste tijd in de mode om op zijn buik te slapen, weet iemand of dit kwaad kan, of kan ik m prima zo laten liggen? Hij is nu bijna 8maanden en kan wel zelf rollen dus maar niet zitten.. groetjes
Hoi Marki slaapt al vanaf 3 maanden op de buik. Ik draaide hem toen wel om als ik zelf ook naar bed ging. Nu slaapt hij ook altijd op de buik en kan zich goed op rollen kan hem wel weer terug op zijn rug leggen maar binnen 2 tellen ligt hij weer op zijn buik. Ik zou hem lekker laten en je zegt het al hij kan zich al omrollen.
Dhani slaapt bijna altijd op zn buik..is een echte buikslaper..het CB is het er niet mee eens..maar van mij mag hij overdag gewoon op zn buikkie slapen..ga dan regelmatig bij hem kijken..'s nachts leggen we hem wel gewoon op zn rug..vind het eng anders, kan dan niet constant bij hem kijken.. is natuurlijk wel lastiger als hij zichzelf omdraait in jou geval..maar zn hoofdje is nu toch wel sterk genoeg om niet in het matras te blijven hangen?
Als hij zichzelf goed kan omdraaien is het geen probleem. Lars slaapt ook altijd op zijn buik! En 8 maanden is zeker al oud genoeg hoor. Lekker laten liggen.
Kaylee slaapt ook op haar buik... kan haar wel op haar rug leggen maar dan ligt ze een tel later toch weer op haar buik Lekker laten liggen, ze zijn er nu wel sterk genoeg voor.
elyesa rolt ook vaak om. ik laat hem dan zo liggen. hij slaapt zelfs beter zo dus waarom niet groetjes talia
dankjewel dames, toch wel weer even gerustellend om te horen dat de andere kids dit ook doen...af en toe ben ik ook zo een bezorgde muts.. :compress: (maar ook dat zal wel herkenbaar zijn )