leuk cadeautje voor geslaagd

Discussie in 'De lounge' gestart door snelly, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    hoi hoi,

Wie weet er een leuk cadeautje voor een 18 jarige meid die geslaagd is voor haar vwo. Ze gaat dan voor Biochemische wetenschappen studeren.

Heb wel een ideetje maar misschien hebben jullie wel leuke ideetjes.

Alvast bedankt,

groetjes snelly.

2. Mijn zusje krijgt, of ze nu zakt of slaagt, heeeeel veel verschillende soorten chocola en een kaartje voor Simple Plan van me.. Pff, om 3 uur staan de geslaagden op internet (als ze voor die tijd nog niet gebeld is dan), volgens mij ben ik net zo zenuwachtig als zij is! ;)

3. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Dat is ook een leuk idee.MMM ga straks ff neuzen ze hebben vast wel iets leuks bij Jamin.Nou spannend voor jullie ik duim voor haar.:D

4. Is inderdaad heel spannend! Ze heeft het dit jaar best moeilijk gehad, wilde het eigenlijk maar laten zitten en het de volgende keer overnieuw doen, maar 3 maanden voor de examens heeft ze toch besloten ervoor te gaan.. In september dit jaar krijgt ze een zware rugoperatie, waarvan ze maanden moet herstellen, dus dan zou ze pas in 2013 opnieuw examen kunnen doen.. Oooh ik hoop toch zo dat ze nu 'gewoon' al geslaagd is! ;)

Sorry, heel offtopic allemaal :)

5. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Bij Jamin hebben ze ook leuke snoepboeketjes.

6. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Nou zeker als haar dat te wachten staat. Weet je al wat:(:(

Ik heb een broodmandje gekocht en allemaal dove spulletjes en een lipgloss en nagellak en dat in het mandje gezet. Ziet er gezellig uit ben er erg blij mee:D

7. Ja, vlak nadat ik mn laatste berichtje in dit topic plaatste werd ze gebeld, ze is gezakt en herkansen heeft geen zin meer :(

8. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Getver dat is echt super balen. Nu moet ze zich maar concentreren op de operatie en dat ze daarna maar heel snel mag opknappen.

9. Sensea

Sensea Niet meer actief

wij mogen nog 3 weken wachten op de uitslag. erg eerlijk dat autisten helemaal aan het eind van de rit komen. mijn dochter krijgt van ons een mobiel met mp3 erin. die wilde ze ehel graag. ik zou voor een geslaagde kennis/familielid een leuk boeket met een leuke kaart kopen denk ik met wat geld erin.

Deel Deze Pagina