8,5 mnd overgeven maar geen koorts?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door muis26, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

haai haai,

Sam is nu 8,5 maand....
    Begon eergisteren , na zn groente hap (hij wou hem al niet helemaal opeten, en tis normaal een vreetzakkie eerste klas) hij maakte een raar geluid, alsof ie stikte ofzo, kokhalzen, en kotste ALLES eruit. echt 3 keiharde stralen, zoooo zielig... vond het zo sneu voor m......

Gister na zijn avond papje, heeft ie ook al met veel tegenzin op gegeten , mn vriend wou hem naar bed brengen, horen we weer een raar geluid, en weer heeeel erg over geven..... dus met lege maag naar bed... om 10 uur savonds hebben we hem maar wakker gemaakt voor een fles. die heeft ie helemaal leeg gedronken, viel meteen daarna in slaap.... en smorgens om half zeven hoor ik m wat geluidjes maken... dus ik denk ik doe even snel zn speen erin, zat allllles onder de kots. heeeel zn matras, dekens, slaapzak, hoofd, zat zelfs in zn nekje.... was al deels aangekoekt dat vind ik zoooo raar. we hebben hem helemaal niet horen huilen ofzo... weer ook niet wanneer hij nou heeft overgegeven

we hebben hem elke keer ook getempt, maar hij heeft geen koorts, 37,2..... hoe kan dit nou? hij is ook echt doodmoe de hele tijd.. ik maak me helemaal zorgen , iemand ook dit gehad?kan het buikgriep ofzo zijn? hij heeft vanmorgen wel zn fles gedronken en net zn fruithap helemaal opgegeten, ligt nu te slapen...

liefs Muis

2. kieke77

kieke77 Actief lid

5 jul 2008
    467
    7
    18
    Mijn zoon had hetzelfde rond oud en nieuw. Moet zeggen ik heb het ook gehad. Er schijnt een virusje rond te gaan en die slaat alleen op de maag.
    Zijn na een paar dagen naar de HAP geweest omdat we er echt niets meer in kregen en kregen het advies te beginnen met ORS en vocht( thee, diksap)toedienen. Nadien zag ik hem opknappen al met al heeft hij er een dag of 5 last van gehad.
    Veel anders is er niet aan te doen volgens de arts, uitzieken en in de gaten houden of hij genoeg vocht binnenkriijgt desnoods iets meer flessen met kleine hoeveelheden.

Succes met je kleintje en ik hoop dat hij snel op de been is

Kieke

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

dankjewel! als hij zn fruit nu ook niet binnenhoudt ga ik idd eens proberen alleen diksap en thee te geven...... fijn om zo'n reactie te lezen...... stelt me iets gerust :)

liefs Muis

Deel Deze Pagina