Hallotjes wij willen na verlop van tijd een vast trap naar zolder, we weten dat het kan want een paar huizen verder hebben ze dit ook. verder komt de trap in onze 4e slaapkamer dus ook daar geen probleem. Maar heeft iemand dit al eens gedaan? of laten doen? was het moeilijk? wat koste het? Ik heb namelijk écht geen idee!
Ik heb een trap naar een vide gemaakt. Wel heel wat anders... Mijn advies.. Zet op www.werkspot.nl je opdracht neer. Hier gaan bedrijven tegen elkaar op bieden en dan kan je een totaal prijs aanvragen incl. (materiaal) trap. 1 advies, ga dan wel in zee met degene met de beste recensies en niet de goedkoopste! Mocht de trap nou extreem duur zijn die ze aanbieden, kan je op www.maatwerktrappen.nl kijken of het goedkoper kan. Dan kan je allicht proberen dezelfde opdracht excl. materiaal te plaatsen op werkspot.nl. Het scheelt echt enorm hoor! Ik heb mijn stoelen opnieuw laten bekleden en was 1400 euro goedkoper uit op werkspot, dan de stoffeerder hier in de buurt.
Waar woon je in Limburg? Als je in de buurt van Venlo woont kan ik je wel wat tips geven, wij hebben vorig jaar toen we ons huis kochten meteen een vaste trap laten plaatsen, maar dan wel op de overloop waar eerst de vlizotrap zat. We zijn nu nog druk bezig met het opknappen van onze zolder.
wij hebben ook een vast trap laten plaatsen door een timmerbedrijf, is een trap met 1 draai en wij hebben hem zwart laten plaatsen en kostte ons 1700 euro
werkspot is top inderdaad! mijn zus heeft een vaste trap laten plaatsen en was 1400 euro kwijt hiervoor.
Wij hebben 2 trappen gekocht toen we het huis aan het verbouwen waren. Ze staan op elkaar en ze hebben het naar ons ontwerp gemaakt althans het trapgat wat we al klaar hadden . We waren niet zo heel veel kwijt iets van 2000 eur maar wel maatwerk trappen. Wel zelf gezet overigens. Ze hebben ook bouw pakketten http://www.maatkracht.nl