Inleiden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SterretjesMama, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Ik ben erg benieuwd wie van de dames er is ingeleid (of wordt ingeleid) en met hoeveel weken dit was en vooral waarom ..

Ben zelf op het moment bijna 38 weken zwanger en trek het emotioneel niet meer (overlijden eerste kindje) maar het ziekenhuis lijkt niet te willen luisteren en daar kan ik me erg kwaad om maken.

Om me heen zie ik wel veel dames ingeleid worden, of dat het zelfs voorgesteld wordt door het ziekenhuis zelf.

Morgen moet ik weer heen en ik hoop dat ze nu eens zullen luisteren en het overleggen en kijken of het mogelijk is ..
    Al vrees ik dat ik weer wordt afgescheept met "we wachten nog maar even af .." :x

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    He wat vervelend zeg!!! Ik snap je heel goed, zie het aan je banner met 38 weken. Kun je het niet nog een x helemaal uitleggen?? Zeggen dat je het emotioneel echt niet meer trekt, ik bedoel zoiets hakt er toch wel flink in! Dat zullen ze toch wel begrijpen?!

Ik hoop voor je dat je snel je kleintje in je armen mag houden! En dat de bevalling supergoed verloopt! Sterkte en succes!!!! En geniet ze alvast!

3. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV

Hoi hoi,

Ik moet er ook sterk rekening mee houden dat ik over een paar weken wordt ingeleid. Mijn bloeddruk is te hoog en als deze door medicatie niet genoeg zakt moet ik worden ingeleid.

Wat een rot verhaal, ik vind dat jou gynecoloog hier wel rekening mee moet houden.
    Misschien kan je morgen nog eens uitleggen dat je je helemaal niet goed voelt en emotioneel het niet meer trekt ?
    Het zal igg prettig zijn dat je iets meer ondersteuning krijgt ;)

Succes meid met de laatste loodjes!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    pff ik zou nogmaals vragen of het toch niet kan! het is toch logisch dat je nu supernerveus bent!
    ik wens je een super bevalling en een prachtig tweede wondertje!!

5. sweetangel1984

18 mei 2008
    42
    0
    0
    Den Bosch
    Oei, wat een verhaal, nog sterkte ermee,
    Ik ben ingeleid 2 jaar geleden met 38wk, dat kwam doordat ze dachten dat mijn dochter aan de kleine kant was. maar ja ik ben zelf klein en mijn man ook gemiddeld, dus ze kunnen niet verwachten dat ik een reusje krijgt.
    Het ging ook, ik moest ochtends om 8 uur zijn, had al 2 cm ontsluiting, rond 3uur kreeg ik infuus en om precies om 20.00 was mijn dochter geboren na 3 persen, dus het ging vrij snel.
    nog succes meid, en doe maar rustig aan.

6. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Wat rot dat er zo weinig begrip is. Kan me heel goed voorstellend dat het hartstikke spannend is en je je zorgen maakt. Hoop dat ze deze keer in ieder geval wel zullen luisteren.
    Succes alvast, en hopelijk mag je snel een mooi meisje in je armen houden x

7. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Hi sterretjesmama, ik kan me voorstellen dat je graag ingeleid wil worden. Is er niet iemand anders die met je mee kan gaan naar de gyn en er zich hard voor wil maken dat je ingeleid wordt?
    Ik hoop dat ze het doen meid en dat je een goede bevalling hebt. Heel veel succes

Deel Deze Pagina