mijn zoontje heeft koorts, diarree en is zwaar verkouden. En nu heeft hij ook nog een ontsteking aan zijn handje waardoor hij deze niet meer gebruikt. Hij wil al een dag of 3 helemaal geen bijvoeding meer, geen fruithap, boterham of groente. Hij krijgt wel bv zoveel hij wil en ORS. Is dit nu erg? Moet ik hem alternatieven gaan aanbieden om er maar iets van bijvoeding in te krijgen.. of kunnen we ook gewoon even een pauze nemen met de bijvoeding? Hij was zo helemaal los op Rapley en hij at hardstikke goed. Ik ben bang dat hij het straks weer "verleerd"
Ik zou het wel eventjes goed in de gaten houden en als je vind dat hij niet genoeg binnen krijgt aan de bel trekken bij de huisarts. Goed drinken is nu het belangrijkste en dat geef je 'm. Mijn zoontje is rond die leeftijd ook heel ziek geweest en dronk wel maar at nauwelijks. Ik was ook bang dat hij dat weer zou 'verleren', maar niets is minder waar hoor! Toen hij weer opknapte at hij weer als vanouds . Ik heb na 5 dagen tobben wel een antibioticakuurtje gehad van de dokter en daar knapte hij enorm van op. Ik hoop dat je zoontje snel weer opknapt!
Heerlijk dat je nog bv geeft, toch? Als hij voldoende plast zal hij ieg wel genoeg vocht binnenkrijgen en daarmee stiekem ook allerlei voedingsstoffen natuurlijk. Ik denk dat hij het eten dan wel weer inhaalt zodra hij zich lekkerder voelt. De bijvoeding is tenslotte nog steeds voor "erbij"
het is hierboven al gezegd, maar het belangrijkst is dat je kindje drinkt! Inderdaad wel goed de plasluiers in de gaten houden. Lekker zo vaak aan de borst laten drinken als hij wil, eten komt wel weer.
we zijn nu in het ziekenhuis en hij krijgt antibiotica. De koorts is nu helemaal weg. Vanmorgen heeft hij een hele boterham en een kwart fruithapje op !! Jippie! Hij kan weer lekker eten!