Onze dochter van 11 maanden maakt al zo'n 2 maanden hele gekke bewegingen. Iemand die dit herkent? We snappen echt niet waarom ze dit doet. Ze ligt op haar buik met haar handen voor haar op de grond. Haar hoofd leunt ze daar dan op en met haar benen gaat ze constant van buiten naar binnen en dan steekt haar kont de lucht in. Vervolgens beginnen de bewegingen weer opnieuw en 'zwemt' ze als het ware. Dit houd ze soms wel een kwartier vol! Iemand waarvan hun kindje dat ook deed? Het ziet er erg grappig uit, maar ook tegelijk een beetje vreemd haha
Oh, en ze is er zo intensief mee bezig dat ze soms nat is van het zweet, of als je haar roept, geen aandacht voor je heeft omdat ze heel druk daarmee bezig is..
Jaaaaaa herkenbaar. Zo leuk. Soms houdt ons zoontje ook nog zn armen opzij in de lucht en dan issie aan het zweefvliegen. Zo schattig. Hij doet t nu minder omdat hij soort van kruipt, ik denk dat t eerder was omdat hij vooruit wilde komen maar niet wist hoe. Kan t dat bij jullie ook zijn of kruipt ze al flink (of loopt ze zelfs al)?
Ooohh toch voor iemand herkenbaar! Was al bang dat zij de enige was zweefvliegen heeft zij ook veel gedaan en daaraan kon ik inderdaad merken dat ze vooruit wou maar niet wist hoe. Nu kan ze al anderhalve maand vooruit komen maar niet kruipen. Ze tijgert eigenlijk overal naartoe en gebruikt daarbij maar 1 kant van haar lichaam om vooruit te komen. De linkerbeen sleept ze steeds mee en doet ze niks mee. Zelf tot zit komen doet ze ook sinds 3 weken. Maar ze weet nog steeds niet hoe ze haar knieen moet gebruiken. Lopen zie ik haar voorlopig nog niet doen. Trekt zich ook nog niet op ofzo
Hihi vergelijkbaar met hier dan! Onze uk is bijna 10 maanden. Kruipt wel soort van, maar steeds maar 1 stukje en gooit zich dan vooruit. Gaan zitten kan ie nog niet. Leuk hè wat ze dan verzinnen om alsnog in beweging te zijn!