De potjes olvarit van 6 maand, hebben vaster voedsel. Ik doe daar water bij door, want ik vind het wel heel plakkerig zonder. Wie doet dit ook?
Wij zijn er net mee begonnen maar het viel mij gisteren idd op dat het heel dik en plakkerig is maar ik heb geen water toegevoegd
ja, wij hebben dat ook gemerkt. hoeveel krijgen jullie beebs. jildou krijgt iets meer als de helft van een potje. rond 17,00 uur en dan om 7 uur de laatste fles
Sem zit nog niet op de 6 maanden potjes en ik ben van plan om zelf voeding te pureren. Maar ik kreeg als tip van een vriendin van mij die wel volledig potjes geef aan haar kids. Ze deed er warme opvolgmelk bij, totdat het smeuig was en dan was het ook direct lekker warm! Na verloop van tijd deed ze er dan wat minder melk in todat ze het zo uit het potje kon geven. Misschien een tip!
zal wel aan mij liggen dan maar ik vind het wel meevallen eigenlijk Ik doe het hele potje in een bordje..ff doorheen roeren..verwarmen en nog een keer roeren..volgens mij vind dhani het ook gewoon lekker want eet een heel potje..
ik ben blij dat het wat vaster is dan houdt björn het tenminsten in Björn eet in een keer zo'n potje leeg. al vanaf het begin ben namelijk pas met 6 maanden begonnen dus gelijk die grotere potjes. en Bruine bonen vind hij helemaal te gek daar zou het als het aan hem lig wel 2 potjes van op kunnen
hier staan peentjes op het menu dus ik zal wel met een zielig kindje zitten want dat vind hij totaal niet lekker maar ook dat hoort erbij. als ik nu al ga trutten lust hij straks alleen maar br. bonen