Hoe zie jij je over een paar jaar/decennia's?

Discussion in 'De lounge' started by wendyp, Mar 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Laten we nog maar eens een leuk topic openen.

Hoe zie jij je over een paar jaar/decennia's?

Ik zal even uitleggen wat ik bedoel.
    Hoe zien jullie jezelf, als jullie straks uit de kleine kids zijn, misschien zijn ze al op zichzelf gaan wonen of iets dergelijks in combinatie met het forum dan.

Ik kan me geen dag voorstellen, dat ik niet op het zwangerschapsforum kom hierzo. Ik denk graag vooruit. Hoe moet ik de dag straks doorkomen, als mn kid(s) de deur uitzijn hihi ;)

Zitten we dan met zn alle als een stel ouwe tangen, die jonge broekies te vertellen hoe het moet... Toen ik zwanger was, toen dit en zus en zo....

(beetje omslachtig, maar hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel hihi)

2. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Dan moet er maar een apart kopje komen; 'Ouwe wijven', waar wij dan met zn allen lekker door kunnen kletsen over van alles en nog wat. :)

3. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Maar even serieus. Nu ik zwanger ben kom ik hier iedere dag en ik denk niet dat dat op korte termijn zal veranderen. Ik heb het hier heel erg naar mijn zin en leer een heleboel.
    Maar als straks de kinderen groter zijn, naar school gaan... dan denk ik niet dat ik nog behoefte heb aan een forum als dit.

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Dan zit ik heerlijk aan de spaanse costa met een lekker wijntje te genieten van de zee en het zonnetje ... Ik heb dan een huisje gekocht ( als ik er al niet eerder heen ga ;) ) en w8 dan op mijn kleinkinderen ( als die er dan zijn ;) ) en anders op mijn kids ...

Of ik heb mijn plan doorgezet om daar een pensionnetje te gaan beginnen en zit binnekort al aan de costa :D :)

maar ik denk niet dat als hun allemaal groot en volwassen zijn en ik een oud wijf :) dat ik dan nog op ZWpagina komt, denk dat ik dan mijn kinderen zal vertellen over deze site en hun adviseren om zich aan te melden ... misschien bestaat deze site dan al wel niet meer :(

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

@chantal.. en het forum dan? Want die kun je natuurlijk ook in spanje 'ontvangen'? ;)

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ow..zag dat je al gereageerd had daarop hihi...

Ben een beetje zwangerschapsblind denk ik ;)

7. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

hihihih geeft niets ;)

8. jolien

jolien Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,223
    0
    0
    dan openen we een ander forum over incontinentie,verzorgingtehuizen,wat eten we vandaag(dat wat de catering brengt haha)enz enz ;)

9. jolien

jolien Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,223
    0
    0
    nee,ik zou het niet weten.zou dan graag weer met me vriend(misschien dan wel man)genieten van het leven.

Veel op vakantie gaan.
    genieten van de kids en de eventueele kleinkids.
    en lekker relaxen en gewoon genieten....

10. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    inderdaad haha www.ouwewijvenpagina.nl hahaha

Ik zie mezelf over een jaar of 15 wel in het buitenland wonen, heerlijk genieten van ALLE kindjes die ik dan heb :)

11. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Ik ben nog betrekkelijk jong als mijn dochter 16 is en dan ga ik lekker met vaders genieten van de tijd met ons tweetjes en hopen dat mijn dochter in de verdere toekomst samen gaat wonen, trouwen, kinderen krijgen en dat ik dan lekker mijn kleinkindjes kan verwennen.
    Wel hoop ik natuurlijk dat ze wacht tot na haar 20ste met kinders krijgen.
    Ik hoop ook dat ze haar school afmaakt en een goede baan vindt.
    In weze hoop ik gewoon dat mijn kind gelukkig wordt

12. Ik zie mezelf dan eindelijk in de "perfecte" koopwoning wonen met mijn mannetje en 2 a 3 kids.
    Ik werk dan parttime in mijn eigen winkeltje en hoop dan verloofd/getrouwd te zijn.
    En weer slank te zijn :)

Share This Page