hoi hoi, t is echt weer even aftasten hoor zo;n kleintje maar ik zit de gehele dag met allerlei vragen in mijn hoofd...misschien maak ik mij voor niets zorgen maar t zit me toch niet lekker.... onze uk krijgt nu 1 week KV (daarvoor BV). tijdens de BV dronk ze ZO onrustig, krijssen en huilen, loslaten...dat is nu wel over. maar wat ze nu doet; is sinds 2 dagen niet meer willen drinken dan 100 cc... maar ook niet goed slapen, hooguit 45 min per keer overdag en dan weer wakker worden. Net ook, stroomde er nog melk uit haar mondje terwijl voeding al 2 u geleden was! Ik denk dat ze daarvan ook is wakker geworden. ze is wel verder gaan slapen in de draagzak...toen t weer flestijd was legde ik haar in bedje om wakker te worden; binnen 15min was ze wakker met de HIK...4 u na de voeding? is dat normaal? en wederom drinkt ze hooguit 100 cc...voor de laatste 20 cc heb ik zelfs nog moeite moeten doen. ze zit op 5 voedingen op een dag..ik vind dat ze echt te weinig drinkt. misschien komt ze nu wel weer voor een nachtvoeding extra, maar gisteren ging ze bijv. heel vroeg de nacht in (na de voeding van 17:30 u ging ze heel diep slapen (die voeding was trouwens 60 cc), 21:30 wakker moeten maken en toen dronk ze dan wel 140 cc... en kwam toen om 03:15 u weer. toen om 09:00 u 12:30 uur 16:30 uur. geen idee hoeveel flessen we er nu nog gaan geven. Ze heeft er al 4 op dus misschein lukt het nog om er 2 te geven...maar als ze net als gister weer zo diep gaat slapen dan wordt het nog 1 voeding...en komt ze weer op 5 voedingen uit. zal ik haar wakker maken om 20:30u...? (ik hoop eigenlijk dat ze straks zelf wakker wordt).. en dan nog een x extra wakker maken om 23:30u?? is dit een sprongetje ofzo?
Klinkt wel als een sprongetje, maar dat hikken zolang nog na de voeding duidt er ook wel op dat de voeding zolang nog omhoog komt..als het zo blijft zal ik toch eens overleggen met de Ha of cb