Hallo K zou graag willen weten,rond welke maand ze dingen gaan vastpakken. Mijn kleine is nu 2,5 maand en houd al hele ochtend zijn rammelaar vast en stopt het dan in zijn mond, is echt heel schattig om te zien. Gr Trotse mama
dat zou ik ook wel willen weten, jesse gaat nu echt zijn handjes ontdekken dus misschien komt het daarna! ik hoop het, zal inderdaad een lief gezicht zijn
ja leuk is dat he? Julian is nu ook met z'n handjes bezig, hij probeert steeds z'n handjes in zijn mondje te stoppen maar komt dan steeds in z'n oog haha. hij moet nog even oefenen!
Hier was onbewust dingen vastpakken rond 2,5 maanden en bewust deed hij toen hij rond 3,5 maanden was.
Wat eko zegt hier ook zo. Onbewust rond een maand of 2 en sinds een week of 2 echt gericht grijpen en vast pakken. Dus toen was Jesper bijna 3 maanden
Scott is ook sinds een week of twee echt bezig met dingetjes pakken. mijn haren zijn blijkbaar leuk om aan te trekken want dat is iedere keer raak. verder vindt hij de rammelaar en spuugdoek ook erg interressant. wat ook leuk is is dat hij zijn speen uit zijn mondje haalt om hem vervolgens weer na een paar seconden terug te stoppen. zo schattig! joyce