kadotje gyn maar wat?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 29 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

mods wist niet waar ik het moest neerzetten ;)

ik moet morgen op eindcontrolle bij de gyn. deze heeft mij echt super begeleid de hele zwangerschap (en die was niet echt leuk)

nu wil ik hem graag een kleinigheidje kopen om het te bedanken voor de goede zorg maar ik kan me niet bedenken wat ik kan geven.
    hebben jullie nog ideetjes?

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik zou gewoon simpel een kaartje doen.

En dan zou ik bijvoorbeeld een paar typische uitspraken opschrijven van hem.....
    Of de momenten dat je t meeste steun aan m heb gehad, en dat je het fijn vond dat hij er toen voor je was.

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    zelf zou ik niet snel iets geven aan mijn arts. Behalve misschien een stuk waardering die ik uit zou spreken.
    Als ik echt iets zou meenemen denk ik een kaartje waarin ik zou beschrijven wat er zo goed was en wat lekkere chocolade voor bij de koffie voor het team (want de gyn zit er niet alleen;))

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Persoonlijk zou ik het niet doen het is zijn/haar werk wij krijgen ook regelmatig cadeautjes van familie voor de goede zorgen enz heel leuk maar wat moet ik er allemaal mee... (bedoel dit niet ondankbaar hoor:))
    Zou gewoon bedanken voor de goede zorg....

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

hmm iets lekkers is ook een idee.

ik dacht zelf aan een slijtersbon ofzo wel iets waar hij zelf iets mee kan doen niet echt iets persoonlijks ofzo.

6. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Wij hadden een 'bedank-woordje' in het geboortekaartje gezet en deze aan hem gegeven.

7. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

1 okt 2008
    745
    0
    0
    Een weckpot met snoep is misschien ook wel leuk, en heel neutraal. Leuk kaartje erbij en klaar.

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik had aan de assistente gevraagd wat bij devk's in de smaak zou vallen. Antwoord was chocola.

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Idd iets lekkers waar het hele team wat aan heeft?!

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

hmm ik denk dat ik maar een doos gebakjes ga halen morgen ochtend.

maar die weckpot vind ik ook een erg leuk idee

11. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik heb de kinderarts de laatste keer een doos merci gegeven omdat ze ons zo goed geholpen had.

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik heb ook een doosje merci gegeven aan de gyn na mijn bevalling toen ik op eindcontrole moest :)

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    wij hebben geboortekaartje met doos toffifee (hoe je t ook schrijft) gedaan en nog een doos merci's met geboortekaartje voor de hele afdeling

14. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik heb destijds een fles champagne meegenomen met een bedankkaartje eraan, vond hij ontzettend attent.

15. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Even op in haken hoor.. Voordat je geld voor niks uit geeft..
    Wij mochten (toen ik nog in het ziekenhuis werkte als bijbaantje) geen 'producten' aannemen die al open waren of waar iemand zo bij kon ivm gevaar dat ze er iets in hadden gedaan (jaja mensen het gaat ver tegenwoordig) Ik zou dus wel kiezen voor iets wat nog verpakt/dicht is. (merci, celebretions, ed)..
    Anders gaat het misschien achter je rug om de prullenbak in..
    Zeg niet dat het overal zo is, maar ik weet dat er verschillende ziekenhuizen bij zijn...

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb ooit bij mijn trouwen mijn artsen een fles wijn gegeven (die ik zelf érg lekker vond ;) ) met een eigen etiket.
    Ik zou in deze situatie ook zoiets doen: Een fles wijn ofzo (waar van je weet dat hij lekker is ook al verschillen smaken) met een foto van je kindje erop (zo geprint en geplakt) .

17. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Idd, dat is bij veel ziekenhuizen zo. Je weet maar nooit wat ze erin doen als ze bijv wrok tegen je koesteren, etc

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

hmm dat is ook een punt.ik ga denk ik maar gewoon voor een doos merci voor de gynn en een doos voor de afdeling

19. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Dat klinkt nog niet eens zo gek. Ik heb een aantal jaar in een ziekenhuis gewerkt, bij de planning, waar we wel gebak en dergelijke aannamen. Dus het zal ook wel verschillen per ziekenhuis..

Doos merci is ook een super lief gebaar! :)

20. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Bij de Hema hebben ze ook leuke potten die kant en klaar gevuld zijn met lekkere zuurtjes....

En sja wie houd er niet van chocola?!?

Vind het wel heel attent van je!

Deel Deze Pagina