Hoi Dames, Welke thermometer gebruiken jullie, en wat zijn jullie ervaringen ermee ? Ik wil gaan beginnen met tempen, mijn oog was gevallen op deze van zwanger&kids (zie foto) maar dat is natuurlijk om de prijs Wie weet is het een thermometer van niets,... en kan ik beter voor de duurdere gaan... ? (Philips had er eentje van 25 euro zag ik..) Ben gewoon op zoek naar een niet al te dure, die wel betrouwbaar is en goed werkt.. Tips en ervaringen zijn welkom! Groetjes!
Ik gebruik nu deze, had eerst ook wat goedkopere. Vind deze fijner, is flexibeler aan het uiteinde en heeft 2 cijfers achter de komma. http://www.fertilityshop.nl/mat-care-fertility-thermometer-btt-p-193.html?zenid=44ff4834edec3e27f364db6a2fe1d842 succes!
Das een dure Slunea! Ik heb een keer zo'n totaal pakket gekocht bij Sensitest, die doet het ook heel goed, met twee cijfers achter de komma.
Oops Had ik net ff meer geduld moeten hebben..Wilde 2 cijfers achter de komma, en dat had deze ook, en hij was met korting.. Ach ja, ik heb er in ieder geval eentje nu, en de tips kunnen anderen misschien ook nog gebruiken
Gebruik gewoon een oor thermometer en zelf daar kan ik duidelijk mijn eisprong spotten. Maar ik meet al om 05.00 en ik ga van de 36.5 naar de 37.1 ik maak grote sprongen in mijn temp als ik mijn ei heb. Ik denk dat het niet uitmaakt welk merk je gebruikt