Ach als je je daar lichamelijk toe in staat bent kan dan best hoor! Gewoon naar je lichaam luisteren. Ik deed na 2 weken alles weer... Alleen die wond was pijnlijk als de broek erin sneed. Tegen mij zeiden ze dat hun voorkeur de volgende keer bij een vaginale bevalling ligt. Ik heb gezegd dat mijn voorkeur daar niet ligt en dat ik het echt niet ga doen. En dat was prima!gezien mijn mislukte bevalling
Bedank meiden! Ik heb nog een tijd om er over na te denken en dat ga ik zeker ook doen! Want nog steeds heb ik gemengde gevoelens.. Meerdere verhalen zijn welkom!
Ik kan het je pas over om en nabij 18 weken vertellen. Maar ik ga echt wel voor een vbac Ik ben ingeleid bij mijn dochter en kwam direct in een weeënstorm. Ik bleef steken op 8,5 cm ontsluiting, mijn dochtertje was een sterrenkijkertje en lag ook iets scheef.. vandaar de keizersnee. Nu wil ik dat mijn bevalling spontaan begint, geen weeënstorm en dat ze gewoon vaginaal geboren gaat worden I can do this haha
Inmiddels nog meer ervaringen? Ik ben ontzettend benieuwd en nu al bezig met hoe de bevalling straks gaat verlopen.. hopelijk een vbac!!