Vbac

Discussie in 'De bevalling' gestart door michelleee, 19 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Vaginaal of gepland

1. Vaginaal bevallen

2. Geplande keizersnede

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Je andere kinderen mag je dus 6 weken lang niet tillen...

2. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ach als je je daar lichamelijk toe in staat bent kan dan best hoor! Gewoon naar je lichaam luisteren.
    Ik deed na 2 weken alles weer... Alleen die wond was pijnlijk als de broek erin sneed.

Tegen mij zeiden ze dat hun voorkeur de volgende keer bij een vaginale bevalling ligt.
    Ik heb gezegd dat mijn voorkeur daar niet ligt en dat ik het echt niet ga doen.
    En dat was prima!gezien mijn mislukte bevalling

3. michelleee

michelleee Actief lid

30 jan 2014
    357
    0
    0
    ik werk in de horeca
    Rotterdam
    Bedank meiden! Ik heb nog een tijd om er over na te denken en dat ga ik zeker ook doen! Want nog steeds heb ik gemengde gevoelens.. Meerdere verhalen zijn welkom!

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik kan het je pas over om en nabij 18 weken vertellen. Maar ik ga echt wel voor een vbac:cool:

Ik ben ingeleid bij mijn dochter en kwam direct in een weeënstorm. Ik bleef steken op 8,5 cm ontsluiting, mijn dochtertje was een sterrenkijkertje en lag ook iets scheef.. vandaar de keizersnee.
    Nu wil ik dat mijn bevalling spontaan begint, geen weeënstorm en dat ze gewoon vaginaal geboren gaat worden:D I can do this:cool: haha

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Inmiddels nog meer ervaringen? Ik ben ontzettend benieuwd en nu al bezig met hoe de bevalling straks gaat verlopen.. hopelijk een vbac!!

Deel Deze Pagina