Er zit nu bij dr. Phil een volwassen man die altijd luiers draagt (en ook gebruikt), zich door zijn vriendin laat voeren en verschonen, een groot ledikant plus kinderstoel heeft laten maken, babyrompers en kruippakjes heeft in zijn maat... En hij vraagt nu aan dr. Phil of die vindt dat dit normaal is. Dr. Phil gaat er zeer serieus mee om, maar ik vraag me af of dit een grap is. Straks horen we wat zijn vriendin ervan vindt...
Vrijdag gezien ja. Echt bizar. Ik snap niet dat zijn vriendin daar in mee kan gaan. Ze heeft er eigenlijk niets mee, doet het uit liefde voor hem.
Echt moeilijk te snappen dit. Het lijkt inderdaad wel een grap. Die jongen ziet er verder normaal uit, maar in zijn rol als baby absoluut niet. Dat die vrouw bij hem blijft.
Heb het wel vaker gehoord en gezien, lijkt me niet dat het een grap is.. Sommige mensen vinden dat..prettig..
I am a baby trapped in an adult mens body... Maar overdag gaat hij gewoon werken. Als bovenstaand waar was dan had hij een zware verstandelijke en lichamelijke beperking. Zijn hersenen zijn echt niet die van een baby lijkt me. Maar waarom dat meisje dit doet is me echt een raadsel.
Hij is intelligent genoeg om bewust de keuze voor zijn baby leven t maken. Ookal vind ik het bizar, onwerkelijk en raar. Maar zij?? Ik snap het echt niet hoor.
Misschien is ze bang om alleen over te blijven? Ik kan hier echt niet bij.... al zijn collega's kunnen dit nu zien. Dan zit je ook nooit meer op de zelfde manier koffie te drinken met zijn allen denk ik.
Tja, er schijnen heel wat mensen te zijn die deze afwijking hebben. Ik snap dat meisje alleen ook echt niet!
Wat zou je nou doen als dit jouw kind was? De vader van deze man zegt dat hij het al heeft sinds hij acht is. En vind het allemaal heel zielig, wil niet dat hij er last van krijgt in zijn omgeving, enz. Maar ik vraag me af of hij toen niet heeft overwogen om eens hulp te zoeken? Het lijkt mij dat zoiets niet vanzelf ontstaat.