Even googlen en je ziet er veel voorbij komen. Zelfs prenatal, een vanzelfsprekende winkel in dit geval, heeft t.
Ik vind een bikini voor een baby echt helemaal niks, maar goed dat is niet je vraag! misschien eens kijken bij hema ofzo? ik dacht dat een bikini pas vanaf maat 92/98 ofzo was..
volgens mij ook ja dat het pas vanaf die maten te koop is. voor de kleintjes hebben ze volgens mij alleen badpakjes of broekjes. en zolang de zwemluier nog boven een broekje uit komt vind ik het persoonlijk ook niks
Ik bedoelde ook een broekje.. hoef niet persee een topje. Vind wel apart dat er gelijk duidelijk gemaakt word dat een bikini niks voor baby's is. Vraag alleen wat simpels, kon t namelijk niet vinden in de winkels
Ik vind het vooral apart dat het verkocht wordt als bikini. Je zou verwachten dat het gewoon een zwembroek heet op die leeftijd.
Mijn dochter heeft een bikini met topje maat 74. Ik heb hem destijds idd via een internetwinkel besteld. Bij ons wordt er gezwommen zonder zwemluier. Ik vind het haar onwijs leuk staan, maar echt praktisch is anders. Volgende keer wordt het toch weer een badpakje
Tis vor mij allemaal nieuw (en meid), plus dat het nu winter is is het moeilijker te vinden. En omdat wij vandaag gaan zwemmen dacht ik misschien heeft iemand toevallig en idee waar ze nog te koop zijn. En stiekem vind ik het super schatiig staan of t nou handig is of niet zij zou der geen last van hebben.
Ook niet je vraag, maar je hebt ook broekjes met ingebouwde zwemluier, dan heb je geen wegwerpzwemluiers nodig en geen gedoe met broekje over luier. Hier hele schattige van iplay of zo, maar je hebt heel veel merken. Deze zijn (online) ook in de winter prima te krijgen.