Slecht drinken veel veel slapen na vaccinatie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sabrina24, 1 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

Van de week viel het ons al op dat ons dochtertje slechter begon te drinken. Zelf denken we van het warme weer.

Afgelopen maandag heeft ze haar 2e vaccinatie's gehad sindsdien slaapt ze alleen nog maar en drinkt nog slechter zijn blij als er halve flesjes ingaan. Plasluiers zijn nog wel goed. Gister had ze wat verhoging maar vandaag geen verhoging meer.

Kunnen ze nog slechter gaan drinken na een vaccinatie sinds vorige week had ze haar schema omgegooid en dronk ze nog 4 flessen en sliep door van 20.30-6.30 uur. Nu komt ze omdat ze zo slecht drinkt om 23.00 weer of ergens rond 4.00 uur.
    En dat vele slapen is dat wel normaal als ze 30-45 minuten wakker is na de voeding is dat veel. (en hebben we haar wakker moeten maken voor de voeding want uit zichzelf komt ze niet.

Overal lees is dat het na zo-n 24-48 uur over moet zijn.

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Hier een beetje hetzelfde verhaal. Mijn zoontje drinkt sinds het weekend ook heel slecht, zeer wrs door het warme weer. Laat van de 200cc soms wel 140cc staan!! En waar hij voorheen van 21-7 doorsliep is het nu ook eens 4:30 uur geweest! Gisteren ook 3e inentingen gehaald. Bij de 2e inentingen dronk mijn zoontje ook heel slecht ca 24 uur. Nu niet zichtbaar meer last, maar kan me voorstellen in combinatie met het warme weer dat t nog slechter gaat!
    Ik denk dat het bij jouw dochtertje morgen wel beter moet zijn qua selcht drinken door inentingen. En als ze dan nog steeds slecht drinkt zal het met het warme weer te maken hebben.
    Wat bij mij enigszins helpt is voeden op een ligstoeltje (dus niet op schoot=warm!) Koelen met nat washandje op het hoofdje, ventilator erbij aan en alleen een rompertje of pamper aan en verder niks. Niet dat er nu wel 200cc ingaat, maar soms wel 170 cc! Succes.

3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    O en qua slapen: kan ook goed door het hete weer komen hoor! Heb er zelf ook meer behoefte aan. let wel op dat ze helder wakker wordt en niet versufd, anders kan het een teken van uitdroging zijn!

Deel Deze Pagina