Is er hier iemand die er ook tegen vecht om zijn/haar dochter weer te zien? Hier een ex partner die het tegen houdt en bij allerlei instanties leugens verspreid. Ik kan hier heel goed met mijn partner over praten, maar moet daarna nog steeds mijn gal kwijt. *voeltdehoofdpijnalweeropkomen*.
Sorry, inderdaad een beetje onduidelijk. Het gaat om het kindje van mijn partner. Mijn partner kan alles bij mij kwijt. En andersom ook wel. Maar om hem niet nog meer te belasten wil ik er niet continue over praten. Maar toch na een hele avond erover praten heb ik nog steeds een opgefokt gevoel. .
Echt erg. Mijn vader had 40 jaar geleden hetzelfde voor. Mocht zijn dochters ook niet meer zien. Zijn ex vrouw was zelfs met de kinderen naar het buitenland gegaan om te trouwen met een andere man en zelfs via advocaten etc niets kunnen baten. Uiteindelijk heeft hij na jaren een aanvraag per brief gekregen tot adoptie van de kinderen door die nieuwe man en omdat hij ze al jaren niet gezien noch gesproken had heeft hij maar toegezegd. Dacht dat ze beter waren met een nieuwe papa ipv met een papa die ze nooit konden zien. Tot hij toen de dochters 30 waren ineens een brief kregen... ze hadden zonder dat hun moeder het wist via een bureau hun vader proberen op te sporen. Mijn vader was hertrouwd en had mij al, dus ik heb het van dichtbij meegemaakt hoe frustrerend dit allemaal is. Advocaten, rechterlijk bevel, niets hielp. Maar uiteindelijk zijn ze zelf teruggekomen en had ik ineens 2 halfzussen erbij.