Hallo dames, Ik heb mijn vinger tussen de deur gehad. Gevolg: zwarte nagel die los heeft gelaten. Auw! Het oude bloed zit nu op de huid en ruikt een beetje. Kan ik de vinger het beste schoonmaken met een sodabadje? En heeft iemand een idee hoe ik het verder het beste kan behandelen? Alleen een pleister erop? Tips zijn welkom!
Ik zou een vet gaasje ( tegen plakken aan de wond) en verbandje tegen stoten. id ontsmetten met soda. Succes!
Badedas of soja....verbandje om voor overdag maar als t niet bloed dan ook vaak laat luchten. Maar oej oej oej wat zal me dat een pijn hebben gedaan
Mijn kleine man heeft vorige week zijn nagel van zijn vinger gehad. Vanuit de psz naar de huisarts idd gaasje met zalf en verbandje. Succes! Hier zijn we inmiddels ruim een week verder maar ziet er nog heel lelijk/pijnlijk uit
Echt bij t lezen van je post al de griebels over mijn hele lijf. BRRR Sterkte met je vinger. Hopelijk geneest t snel
Ik ben een beelddenker dus ik zie t ook gewoon voor me. Ik hoop ook zeker dat je nagel snel terug groeit. Je vinger en je wond is nu zo kwestbaar, Ik heb t al met een schaafwond bijv die je zo voelt prikken onder de douche dus t lijkt me vreselijk pijnlijk om m te weken in een sodabadje brr