Madelein, ik las het verhaal van Sam net pas. Mijn hart huilt. Wat vreselijk om dit mee te hebben moeten maken. De feestdagen zullen wel een dubbel gevoel hebben gegeven. Wens je het beste voor het nieuwe jaar, met hopelijk een mooie gezonde zwangerschap!
De feestdagen hadden idd een dubbel gevoel. Dat zal wel zo blijven ben ik bang.. dank je meis, voor jou ook de allerbeste wensen. Dat 2015 maar een geluksjaar mag worden!
Pf tranen staan in mijn ogen nu.. Wat verschrikkelijk, heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte toegewenst..
Wat ongelofelijk verdrietig. Zo'n lange weg afgelegd, en dan eindig je nog met lege handen. Ik leef echt enorm met jullie mee. Ik hoop écht dat je gauw een positieve test in handen mag houden, het is nu gewoon jullie beurt. En uiteindelijk natuurlijk een wolk van een baby in jullie armen, een kindje dat wel mag blijven. Het is jullie echt enorm gegund!
Dank jullie wel lieve meiden. Eind deze maand hopen we ons 2e IUI traject in te gaan, hopelijk heeft dat een mooi resultaat over 9 maanden!
Ik ga in ieder geval keihard voor jullie duimen. Ik eis gewoon een positieve test van jou over een paar weken Hoe voel je je verder? Nu alle feestdagen achter de rug zijn? Mij bracht dat best veel rust. Feestdagen waren zo beladen en dubbel dit jaar, blij dat ze voorbij zijn
hey, ik las het berichtje net even ik zie dat het vorig jaar gebeurd is als ik t goed heb, ik kreeg er echt een brok van in mijn keel. hopelijk lukt het opnieuw zwanger worden voor jullie goed en ik wens jullie heel veel geluk jullie verdienen het
Dank jullie wel lieve meiden. Helaas is de 2e iui mislukt. Net getest en niet zwanger. Dus door naar poging 3...