Heel veel sterkte! Mooie afdrukjes van zijn voetjes! Heel herkenbaar dat het fijn is om die te hebben!
Jeetje wat een ontzettend verdrietig verhaal... Wat een ellende. Heel veel sterkte met het verlies van Sam.
Heel erg veel sterkte met dit grote verlies. Neem de tijd en laat je niet haasten! Iedereen heeft een andere "snelheid" in het verwerken van een dergelijk groot verlies, daarnaast heb je lichamelijk ook een forse klap gehad.
En weer kippenvel... Veel sterkte meid. Wat een prachtig geboortekaartje. Neem overal rustig de tijd voor, zelfs als anderen alweer over zijn tot de orde van hun dag. Dit is heel heftig, dat is niet met een paar weken verwerkt. Dikke knuffel.
Tranen in m'n ogen wederom na het lezen van je intens verdrietige verhaal. Nogmaals heel veel sterkte met het verwerken van jullie grote verlies...
We zijn er ook echt heel blij mee. Ook de handjes zijn een afdruk van gemaakt, die zijn ook prachtig. Maar de voetjes hebben net iets meer symbolische betekenis of zo, weet niet wat het is maar ze maken enorm indruk op ons. Gister hebben we een hele zware dag gehad. We konden allebei alleen maar huilen. Vandaag lijkt weer iets beter, al heb ik enorm liggen dromen vannacht. Het voelt zo onmenselijk moeilijk om weer helemaal opnieuw te moeten beginnen... Ik kan er nog steeds niet bij met mijn hoofd...
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Wat een ongelofelijke vechter. Gecondoleerd met jullie verlies. Heel veel sekte voor de tijd die komen gaat.
Dank je. Hij was echt een vechter. Bijna onverdraaglijk dat dit sterke kind geen kans heeft gekregen in het leven door mijn falende lijf...
Tranen in mijn ogen. Hoe ongelofelijk oneerlijk kan alles zijn Fijn dat je je verhaal hebt kunnen opschrijven lieve Madelein. Weet dat wij er voor je zijn!