Vandaag de ring met de as van Sam op mogen halen. Op de dag dat jij 2 maanden geleden geboren bent, ben je weer een beetje bij me kleine man. ❤❤
Ja is echt een heel bijzonder gevoel. Ook wel moeilijk nu. Besefte me net ineens dat ik de as van mijn dode kindje om m'n vinger heb nu. Dat had helemaal niet zo mogen zijn, hij had nog in m'n buik moeten zitten. Warm bij mama... Maar aan de andere kant is het fijn dat hij nu toch weer de hele dag bij me is. Het voelt heel fijn dat te kunnen doen.
Wat fijn om wat van jou te horen! Gaat alles nog goed? Zo raar om te bedenken dat we ooit net zo ver waren... Als ik naar je onderschrift kijk is dat wel even moeilijk. Hoop dat alles voorspoedig gaat bij je!!
He meis, ben blij dat je het ondanks dat het heel dubbel voor je moet zijn, het fijn vind dat ik gereageerd heb, denk nog vaak aan jullie. Iedere keer als ik een kaarsje aansteek voor mn sterretjes, is dat ook voor jouw mooie mannetje! Hier is alles goed, meneertje groeit goed en voel me prima. Hoe gaat het met jou? Dikke knuff!
Tuurlijk, is altijd fijn . Jij kan er toch ook niks aan doen dat dit gebeurd is... Super lief om te horen dat je ook een kaarsje voor Sam brandt. Lief! Fijn dat alles zo goed gaat, en je kleine man het goed doet. Goed nieuws! Hier gaat het wel aardig eigenlijk. Lichamelijk krijg ik sinds een week langzaam weer wat meer energie. Ben nog steeds erg moe, maar het wordt dus heel langzaam beter. Ik ben weer lekker aan het trainen met mijn paard, er staan leuke wedstrijden en trainingen gepland. Daar kan ik ook weer van genieten. Emotioneel gaat het op en af. Ik ben nog wel snel emotioneel, maar niet meer de hele dag door. Het zijn nu echt momenten waardoor ik erdoor wordt overvallen. Komt er ineens een beeld van de ziekenhuisopname of bevalling boven. Er komt wel wat meer rust in ons leven terug. We mogen van onszelf weer leuke dingen, en daar ook van genieten. Dat is een tijd heel moeilijk geweest, we voelden ons dan schuldig. Afgelopen dinsdag heb ik een gesprek met de arbo arts gehad, ik ben volgens hem nog in ieder geval tot half maart volledig arbeidsongeschikt. Dan gaan we tgeen die tijd kijken of ik weer kan beginnen met opbouwen. Het voelt wel lekker, die rust en tijd krijgen om alles een plek te geven. Sam heeft 2 mooie plekjes in huis gekregen, waar we kaarsjes branden en foto's van hem staan. Hij is niet meer op deze wereld, maar nog wel in ons leven. En dat voelt wel goed eigenlijk.
Wat een mooie ring Madelein! Wat fijn dat je van de arbo de tijd krijgt om alles een plekje te geven en bij te komen. Fijn dat je weer kunt genieten van het trainen met je paard, dat is ook heel belangrijk. Rustig aan meis!
omg wat vreselijk!! ik krijg gewoon tranen in mijn ogen van je verhaal! vreselijk!! ik wens jullie heel veel sterkte met dit grote verlies!
Dank je wel sterrentje voor je lieve woorden. @marieke: ja is zeker fijn. Merk dat ik nog heel weinig kan hebben. Dus dat ik de tijd krijg geeft wel rust.
Fijn te lezen dat het wat beter gaat, lekker positieve energie opdoen met je paardje en hoe gaat het met het nwe poesje? Alle gordijnen nog heel? En helemaal toppie dat de arbo ook zo met je meedenkt en je alle ruimte geeft om weer op te knappen, die heb je hard genoeg nodig! Overhaast niets en doe lekker alles op je eigen tempo. Heel mooi dat jullie hem zo herdenken en inderdaad hij zal altijd een deel van jullie leven blijven uitmaken. Ik heb echt respect voor jullie kracht! Dikke knuff
Onze kleine poes doet het prima! Ze is zo grappig, zij heeft ons echt door die eerste weken gesleept. Het onbevangen en drukke gedoe van haar, heerlijk! Daarbij is het een enorme knuffelkont. Ze ligt meerdere keren per dag heerlijk uitgebreid bij me op schoot te knuffelen. Gordijnen hebben we beneden niet, boven heeft ze er wel al een aantal keer in gehangen hihi! Dank je.. lief!