Vechter Sam

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door madelein, 6 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Geen woorden kunnen zeggen hoe verschrikkelijk het is om zoiets mee te maken meid. Al het verdriet om je kleine kanjer. Het klinkt misschien heel onwerkelijk, maar het verdriet wordt minder echt waar. Het eerste jaar is het moeilijkst, en na dat jaar betrap je jezelf er wel eens op dat je een keer niet elke minuut met je ventje in je hoofd hebt gezeten. Probeer er zoveel mogelijk over te praten als je het nodig hebt en doe het rustig aan, niemand kan beoordelen wat jij op dit moment aankan. Neem de tijd, en heeeel veel sterkte!! Je mag me altijd een pb'tje sturen! Liefs x

2. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Bedankt voor je lieve reactie. Ik zie dat jij ook in een spannende tijd zit momenteel! Ik heb vandaag een hele beroerde dag. Ga je morgen een pb sturen goed? Xx

3. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Neem je tijd hoor, voel je vooral niet verplicht. Sommige mensen vinden het fijn en andere niet om met lotgenoten te praten

4. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Dat zal zeker ook door je ervaring en emoties komen. Dat zal vooral veel moeheid in je hoofd geven.

Ben je ook lichamelijk moe? Want dat bloedverlies moet je ook niet onderschatten hoor! Bij sommige valt het overigens wel mee maa ik ben er nu nog steeds van aan het herstellen. Ben er nog steeds niet. De arts in het ziekenhuis schat in dat het nog wel een half jaar duurt.
    Doe rustig aan en luister naar je lichaam!

Sterkte!

5. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Het is een beetje van beiden denk ik ja. M'n hoofd is regelmatig gewoon heel vol. Dat is ook erg vermoeiend. Het is dan met name dat ik er niks bij kan hebben. Elke prikkel is te veel.

Lichamelijk heb ik naast vermoeidheid en veel slapen vooral nog last van buikpijn en soms nog een soort slap gevoel. Maar dat wordt wel steeds minder gelukkig. Die infectie die ik dus al een tijd had heeft natuurlijk ook niet geholpen. Volgens de gyn ben ik daardoor, en de zware bevalling die er boven op kwam, simpelweg door al m'n reserves geraakt. Klinkt logisch.

Ik sta op de wachtlijst voor een afspraak met een holistisch arts in de hoop dat die iets voor mijn buikpijn kan betekenen. Baat het niet dan schaadt het niet zullen we maar denken ;).

Jemig wat ben jij nog lang onderweg dan... Had je zo veel bloed verloren dan?
    Sterkte meis!

6. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    #166 madelein, 24 nov 2014
    Laatst bewerkt: 24 nov 2014
    Even dankbaar gebruik maken van het feit dat dit topic weer geopend is.
    Onze trots, onze zoon. Nu alweer bijna een jaar geleden..
    Vorig jaar om deze tijd lag ik continue op bed ivm buikpijn en harde buiken. De harde realiteit van wat er allemaal kort daarna gebeurd is spookt nu continue door mijn hoofd.
    Daarbij net onze 3e miskraam achter de rug, had zo gehoopt inmiddels weer volop zwanger te zijn. Helaas mag het nog steeds niet zo zijn...

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Lieve Madelein,

Het zit je allemaal niet mee. Weet even niet wat ik meer kan zeggen dat ik je al het geluk vd wereld gun en veel sterkte met deze tijd van herinneringen.
    Knuffel!

8. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Lief! Dank je wel. Ik heb volgende week een aantal extra vrije dagen genomen, even tijd voor mezelf.

9. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ook hier een knuffel

10. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Veel sterkte de aankomende dagen. De dag toen het precies een jaar geleden was zat ik ook weer even volop in mijn verdriet dus schrik er niet van als het weer even heel heftig terug kan komen.

Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent van een wondertje dat mag blijven, het is je zo gegund.

11. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Dank jullie wel meiden.

@springday: ik merk idd dat het verdriet weer sneller boven komt. Straks gaan we samen zijn foto album en alle papieren ( geboorteakte en bevallingsverslag enzo) weer eens lezen samen. Dat zal wel even heftig zijn weer, maar op de een of andere manier hebben we er behoefte aan.
    Goed te lezen dat je weer 15 weken zwanger bent! Gefeliciteerd!

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Lieve Madelein, heel veel sterkte vandaag!
    Het zullen wederom een paar zware en confronterende dagen worden, hou elkaar vast en laat je tranen de vrije loop.

13. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Moest aan je denken. Hoe is het gegaan op de moeilijke dagen?

14. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Lief!
    Het ging eigenlijk best goed, maar was wel blij dat ik een paar dagen vrij genomen had. Het kostte toch best weer wat energie.
    Nu gaat het eigenlijk weer gewoon goed, zelfs zin in de kerst dit jaar ;)

15. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Fijn te horen dat het best goed gaat. Dit jaar maar een extra grote kerstboom opzetten ;)

Wanneer kun je weer verder met behandeling?

16. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Hij staat al :D
    het is nu wachten op m'n volgende menstruatie, en hopen dat die niet voor 29 december komt. Ze beginnen pas na die datum weer met nieuwe behandelingen.

17. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Haha Goedzo!

Ik zal duimen voor een menstruatie op 1 januari. Een mooie frisse start van het nieuwe jaar met een geweldige uitkomst!

18. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Dank je wel, lief!! Iedereen is zo lief voor ons, ook vrienden, familie en collega's. Maakt het wel makkelijker!

Hoe is het met jou?? Net week een VMK gehad toch? Zag iets van je voorbij komen bij de testen.

19. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Nee hij (of zij) zit nog op zijn plek. Vloei alleen dagelijks.... dus nog steeds onzeker.

Fijn dat iedereen zo lief is. Kan me voorstellen dat het het allemaal draaglijker maakt

20. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    O wat goed!! Wanneer is je volgende echo? Gebruikte jij nou ook ascal?

Ja is echt fijn. Lag vanmiddag ook weer een kaartje in de bus van een collega. Echt super lief. Zijn er heel veel zwanger bij ons, dus is fijn om af en toe iets te horen dat ze weten dat het voor mij niet makkelijk is. Heel fijn!

Deel Deze Pagina