Vechtpartij rechtbank

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MamavanEL, 22 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36

Ho ho ho dat is niet netjes he:)

Ik zou het niet zelf doen, zou een zwerver een paar tientjes geven, hij zit beter in de bajes dan buiten toch ;)

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Haha ja das waar..

Douche, tv & eten.. ;)

3. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Boodschappen doen, en da allemaal voor niks.. Nee die mensen hebben het zo slecht nog nie..

Als ik ooit dakloos word, ga ik een bank overvallen. Lukt het zit ik goed, lukt het niet zit ik ook goed.

Gaat helemaal nie meer over het topic eigelijk he hahaha :D

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    net als dit van vorige week.. vond dat ook zo frapant. Vrouw is door het hoofd geschoten, gelogen over contact met de vrouw, het wapen was verstopt en de sporen gewist.. maar het was allemaal een ongeluk.

Geen bewijs dus vrijspraak..

Vrijspraak moord op Nathalie van Poelgeest - AD.nl

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hoorde net op de radio dat een vrouw, die haar 16jarige dochter had vermoord, maar 3 jaar de cel in hoeft.

De rechter vond haar verminderd toerekeningsvatbaar (uiteraard) en ze had er spijt van ;)

Asociaal.

6. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Nu op Nederland 1 de ouders van Donny aan het woord en de beelden van de vechtpartij in de rechtbank. Ik snap de ouders volledig en denk dat ik ook door het lint had gegaan..

3 jaar rijontzegging en taakstraf terwijl de dader tientallen overtredingen op zijn naam had, EN daarna blowend gesignaleerd is in de auto NA zijn dood

De dader heeft 34 !!!!!!! overtredingen op zijn naam staan!!

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Kan me de ouders ook heel erg goed voorstellen.

Wat erg zeg

8. Lizzie0110

Lizzie0110 Actief lid

21 mei 2013
    121
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik kan mij die ouders ook goed voorstellen... het zijn puur de emoties die oplaaien, soms barst men nu eenmaal. Rationeel niet goed te praten, maar wel heel begrijpelijk en menselijk.

Ik snap de Nederlandse wetgeving ook niet... wat nu geëist wordt, wordt juridisch blijkbaar al als een zware straf gezien, daar het niet om moord of doodslag gaat maar om een 'ongeluk'. Bij het woord ongeluk denk ik toch meer aan iets dat buiten je schuld om gebeurd; je wordt verblind door de zon, je wordt onwel, iemand komt uit een dode hoek geschoten etc..

Ik vraag mij af of je van een ongeluk kunt spreken als je opzettelijk te hard rijdt of je niet aan de regels houdt; immers, je neemt willens en wetens een risico; de kans dat er iets fout kan gaan is immers groter, die regels zijn er niet voor niets.

Dat een ander dan voor die fout mag betalen - met zijn/haar leven of het verlies van een naaste - is gewoon erg zuur. Oeps, foutje, ik had het niet zo bedoeld...

Deel Deze Pagina