Ben toch blij dat mijn turkse man daar anders over denkt!.. volgens mij heeft deze man een zonnesteek op gelopen..
Wat een idioot! Zag het al op facebook langs komen via familieleden in Turkije....te erg voor woorden. Daar preotesteren de mensen dus tegen, tegen dit soort debielen die in de naam van de islam dit soort achterlijke uitspraken doen. Je hoeft daar geen rekening mee te houden als je op vakantie bent want dit izijn een handjevol idioten .... Zwangere vrouwen worden op handen gedragen daar
Tsss...niet representatief voor de Islam ook idd.. Toen ik nog in amsterdam woonde en met mijn dikke buik in de tram stapte, waren het juist de turkse mannen die opstonden en mij met een glimlach een zitplaats aanboden. De nederlandse kerels keken meestal vrolijk de andere kant op!
haha ik moet er echt om lachen ik heb in turkije gewoont en inderdaad worden zwangere vrouwen letterlijk op handen gedragen door iedereen, zo mooi om te zien, dat ik mij echt niet kan voorstellen dat er mensen zijn die deze man serieus nemen
Ik niet dat hij nog spiegels in huis heeft hangen. Elke spiegel waar hij voor gaat staan, knapt in stukken. Zo lelijk is hij!
Dat er uberhaupt nog aandacht aan dit soort maffe uitspraken geschonken wordt! Compleet achterhaald en totaal niet van deze tijd. Ik wilde die uit spraak eigenlijk middeleeuws noemen, maar ik kan eigenlijk geen historisch tijdperk bedenken waarin dit gedachtegoed thuishoort. Ik schaar het dus ook maar onder het kopje "religieuze onzin". Overigens niet kwetsend bedoeld naar andere religies. Overal zijn er wel eens mensen die onder de noemer "religie" dit soort malle uitspraken doen. Dat wil niet altijd wat zeggen over andere religieuze mensen.
Ik neem aan dat de beste man ook geen (zwangere) vrouw heeft. Zou hij dan op mannen vallen? Volgens mij is er geen één cultuur die zwangere vrouwen niet op handen draagt.
haha klaproos idd ,wie wil zon kansloos figuur met zon domme gedachtengang. Hij zal idd wel homo en er niet voor uit durven komen hihihih (heeft hij ook geen last van een zwangere vrouw)