Nou dan heb ik ook 2 branderige vragen , Als je zwanger bent en je hebt gemeenschap is dat dan schadelijk voor het kind? kan het eitje dan weer bevrucht worden? Sorry verkeerd gezet ,dit hoort bij de topic : Het domme vragen topic
Hoi sha, Maak je maar niet druk meis, dat is technisch niet mogelijk. Als het eitje eenmaal bevrucht is wordt de buitenkant ondoordringbaar en ook de baarmoedermond wordt dan afgesloten door een slijmprop. Er kan dus niets meer in en als de innesteling gewoon goed gaat ook niets meer uit tenzij je eigen lijf dat veroorzaakt (MK, of bevalling). Groetjes, Moniek
Hoi Moniek, dank je voor je reactie, ja ik dacht even van hey kan dat? nou gelukkig niet dus , Groetjes Sha
Hier hebben ze het van de week nog over gehad bij hoe word je mama in amsterdam zuid.... En wat frownupsidedown zegt, zeiden ze daar ook
Hier hebben ze het van de week nog over gehad bij hoe word je mama in amsterdam zuid.... En wat frownupsidedown zegt, zeiden ze daar ook
wat wel kan, is dat een eventueel ander vrijgekomen eitje alsnog wordt bevrucht. heel grappig vind ik dat. bij discovery channel was ooit een documentaire waarin een vrouw van 2 mannen tegelijk zwanger was! ze had een dubbel eisprong, en binnen zeer korte tijd seks met 2 mannen die ieder 1 ei bevruchtten!
hehe mijn man zag zijn sexleven ook al verdwijnen )) tijd voor een tweede vrouw zei hij pfff arabieren
Ik heb dat laatst in een tijdschrift gelezen, was een vrouw en die dacht dat ze een tweeling kreeg maar met de geboorte veel veschillen, en tijdens het groeiproces, en toe bleek dat die andere 5 weken jonger was als de ene. Dus ook 2 keer zwanger! Freaky he!
Ja, je zag ook plaatjes van die kinderen en je zag gewoon dat die jongeste echt anders was als die andere. Het was wel een vrouw uit nederland!
Ok nu word ik bang, ik d8 in mezelf dat het wel kon maar ging zo zwaar twijfelen..... en als je bevalt komt het 1ste volgroeide kind naar buiten en dat andere kindje bv later?/?
Ja volgens mij echt minimaal, hoevaak hoor je zo een verhaal nu. Maar daar dachten zelfs artsen dat het een tweeling was. Dus wie weet gebeurd het vaker maar wordt het altijd op een tweeling gegooid.. Ik denk en minimale kansen hoor!
hehe stel je voor ik zou vreemdgaan met een blanke man met rood haar en mijn man is een arabier lolz goh of ik zou vreemdgaan met de priester met van die grote oren owww zie het gezicht van mijn man al voor me
Haha,, ja en dan volhouden dat je echt niet met een andere man bent geweest haha! Maar ja mijn tante is donker mijn oom ook, en de kleine is rood! Haha hoe verklaar je dat!
Ze zeggen dat je de genen van je opa/oma kan krijgen of een sterk familielid met dezelfde eigenschappen