veeeeeel witvloed en last van rug

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snelmama, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snelmama

snelmama Lid

14 feb 2010
    99
    0
    0
    Deventer
    Hallo meiden,

Ik heb vorig weekend mijn ei gehad!
    Nu heb ik al zeker 3 a 4 dagen last van vreselijk veel witvloed
    last van mijn rug met auto rijden en te lang zitten, en moe!
    Ik heb vorige maand een mk gehad en had toen ook al zo'n last van mijn rug met auto rijden, alleen niet zoveel witvloed als nu, en ook viel het me niet op dat ik moe was ofzo.
    Ik heb nl bij mijn dochter (2008 ) ook zoveel last gehad van witvloed en vermoeidheid dus weet dat dat een teken kan zijn van een zwangerschap
    Heeft iemand ervaring met rugklachten na de eisprong?

Gr An

2. music4life

music4life Niet meer actief

euhm nee eigg niet maar je kan ook een schimmelinfectie hebben dan kan je ook last hebben van je rug en witvloed..

3. snelmama

snelmama Lid

14 feb 2010
    99
    0
    0
    Deventer
    ja zou ook kunnen maar heb 2 zwangerschappenveel witvloed gehad, bij de eerste moest ik echt een inlegkruisje in, en nu ook weer!
    last van de rug vind ik ook raar want staat niet echt bekend als een kwaaltje dacht ik maar heb het bij mijn vorige zwangerschap ook gehad!

4. music4life

dan moet je even een testje doen,,of even langs je ha dan weet je iig of het aan de zwangerschap ligt

5. snelmama

snelmama Lid

14 feb 2010
    99
    0
    0
    Deventer
    testje heeft nog geen zin, moet helaas nog een weekje wachten haha
    Iig bedankt!
    gr An

6. music4life

ok ja idd moet je eventjes geduld hebben spannend hoor, iig succes

7. snelmama

snelmama Lid

14 feb 2010
    99
    0
    0
    Deventer
    dank je wel, morgen toch maar even langs de dokter voor me rug, pff kon vanmorgen me bed niet meer uitkomen...!

Gr An

8. snelmama

snelmama Lid

14 feb 2010
    99
    0
    0
    Deventer
    Miss iemand die ervaring heeft (gehad) met rugpijn na eisprong?

Gr Angelique

9. music4life

ik heb het nu ook onwijs in mn buik maar dat is meestal als ik ongi word

10. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Voor zover ik weet ben ik nog nooit zwanger geweest, hoewel ik het 4 cyclussen geleden wel gedacht heb, toen heb ik ook erg last van mijn rug gehad en nog wat andere klachten.
    Die pijn kwam bijna meteen na de eisprong en ging tot na de menstruatie door. Of ik toen zwanger geweest ben weet ik niet maar ik weet wel dat ik deze rugpijn nog nooit eerder gehad heb en daarna ook niet meer gehad heb...
    De pijn straalde ook uit naar mijn liezen en 'achter- boven- benen':D (snappie?)
    Als je een gekantelde baarmoeder hebt kun je al vroeg in de zwangerschap rugklachten krijgen. Dit heb ik ergens gelezen op internet, google maar eens op lage rugpijn en zwangerschap.
    Verder heb ik wel altijd een zeurderig gevoel onder in mijn rug als ik ongi ga worden en ben!
    Succes en k ben benieuwd of je positief ga testen!!

11. snelmama

snelmama Lid

14 feb 2010
    99
    0
    0
    Deventer
    Laura bedankt voor je reactie, ik zal eens kijken op google miss heb ik er wat aan!
    het stomme is dat ik het niet heb met werken (staand) of gewoon lang moet staan alleen met auto rijden en gewoon zitten op een stoel, nu ook weer! en als ik me om wil draaien in bed grrr bah! morgen vroeg ff langs de HA miss is het wel gewoon een spier, maar stiekem wel een beetje goed hoop want ik had het bij me 2de zwangerschap ook!

Zelfde toen ik zwanger was van me eerste wist ik ook vrijwel direct dat het een meisje zou worden, en ik heb een heel mooi prinsesje in bed liggen, toen ik zwanger was van de 2de wist ik dat dat niet goed zou gaan.... en mk geworden
    En ik had gedroomd dat ik samen met een vriendin van mij samen zouden gaan bevallen op 23 okt (haha miss stom) en die avond erop kwam ze ons vertellen dat ze net posi getest had....!
    die rare voorgevoelen ook!
    hopen dat mijn gevoel nu weer goed is en dat ik dit weekend een posi test in handen heb!

@music4live hopen dat je ongi weg blijft!!!!

Gr An

12. snelmama

snelmama Lid

14 feb 2010
    99
    0
    0
    Deventer
    o ja heb ook een soort spierpijn in mijn bovenbuik en dat dat in mijn 2de zwangerschap ook! nu wachten of ik gelijk heb haha

gr

13. music4life

hey an dankjewel hopelijk gaan jou klachten snel weg,hopelijk ben je zwanger heel veel succes

14. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    hier ook vorig weekend me ei gehad en ook ik heb nu last van mijn rug, een beetje zeurderige rugpijn die je ook kan hebben als je ongi moet worden het straalt bij mij een beetje uit naar de voorkant dus zijkant van me buik en zit heel laag.
    Ik heb het als ik zit of sta in bed heb ik er geen last van. Ook ik herken het van een eerdere zwangerschap alleen kreeg ik er toen last van toen ik al wist dat ik zwanger was. Hopen voor ons dat we volgende week een mooie test in handen hebben!

15. snelmama

snelmama Lid

14 feb 2010
    99
    0
    0
    Deventer
    @ Navlis ja dat hoop ik ook!~
    Ik heb niet echt een zeurderige pijn, maar ECHT pijn moet als ik 10 min zit echt ff staan anders gaat het me door merg een been!
    heb je ook een soort van spierpijn gevoel in de buik (gehad)?
    slaat nergens op maar ik heb het net onder mijn borsten dus je zou zeggen dat dat niks met een zwangerschap te maken zou hebben maar ik had dit met de 2de ook!

Gr

16. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    dat spierpijn gevoel had ik vanmiddag even maar wel onderin me buik, heb overigens niet extreem veel wit verlies.

17. snelmama

snelmama Lid

14 feb 2010
    99
    0
    0
    Deventer
    okee
    Wanneer is je nod?
    De mijne is zaterdag of zondag, hopen dat ik me kan inhouden met testen haha

18. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    officieel is de mijne de 24e maar heb me ei iets eerder gespot en wil maandag gaan testen.
    Spannend!
    Ik kan me ook nooit inhouden hoor maar word nu wel wat makkelijker voor me wat we gaan donderdag een weekend weg en me vader gaat ook mee die gaat zondagavond weer naar huis, dus maandag zijn we voor het eerst weer met z'n 3tjes.

19. snelmama

snelmama Lid

14 feb 2010
    99
    0
    0
    Deventer
    Haha fijn dat je vader mee gaat, nu kun je ook niet echt in de verleiding komen idd!
    Ik heb vorige week zaterdagochtend mij ei gevoeld dus als ik zondag nog niet ongi ben wil ik gaan testen, het nadeel is dat ik een test in huis heb liggen en hoogstwaarschijnlijk vrijdag toch ga proberen.
    Heeft eigenlijk niet veel zin want bij beide zwangerschappen teste ik 1 dag voor nod nog nega en op nod licht posi, maar kan we waarschijnlijk toch niet inhouden haha.
    Miss smeek ik me dokter morgenvroeg wel om een bloedtest haha

Gr An

20. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    haha nou ben benieuwd.
    Ik heb hier ook 3 testen in huis liggen. testte in nov 3 dagen voor nod positief helaas is dat een mk geworden, ik probeer nu echt niet eerder te testen dan maandag, ik weet gewoon dat als ik het woensdagochtend bijv zou doen dat dat toch geen zin heeft.

Deel Deze Pagina